شناخت مرکز خرید فروم استانبول

به گزارش سفر به کیش، مرکز خرید فروم در استانبول

در زمانی که به یک کشور مسافرت می کنید برای اینکه خرید خوبی داشته باشید سعی میکنید به مراکز خرید متفاوت و عالی و معروف آن کشور بروید مرکز خرید فروم استانبول یکی از بزرگترین مرکز خرید های اروپاست. این مرکز خرید که در کشور ترکیه و در شهر استانبول ساخته شده است میتواند احتیاج شما برای خرید را رفع نماید. مرکز خرید فروم در استانبول مساحت آن حدود چندصد هزار متر مربع می باشد که امکانات بی نظیر و بی شماری دارد. مرکز خرید فروم در استانبول یکی از بی نظیر ترین مراکز خرید و همچنین متنوع ترین و جامع ترین آن ها می باشد که در سطح اروپا و کشور ترکیه مانند آن را نمیتوانید پیدا کنید زیرا در نوع ساخت و معماری و طراحی خود به نحو احسن بهترین مسائل و برنامه ها را رعایت نموده است . این مرکز خرید بزرگ و زیبا مطمئنا می تواند رفع کننده احتیاج شما و مکانی برای لذت بردن از زمان و لحظات خاص شما باشد. ولی مرکز خرید فروم در استانبول چه ویژگی هایی دارد که بهترین و بزرگترین مرکز خرید اروپا شده است.

شناخت مرکز خرید فروم استانبول

ویژگی های مرکز خرید فروم در استانبول

همانگونه که در قسمت بالا نیز برای شما شرح دادیم مرکز خرید فروم در استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید در اروپا است. این مرکز شرایط و ویژگی های خاص و بی نظیری دارد که شما می توانید از خرید در آن لذت برده و تمامی خرید ها خود را در آن انجام دهید و تمامی احتیاج های خود را برطرف نمایید. همچنین می توانید از امنیت و بودن در شلوغی و همچنین بهانه گیری های بچه ها و فرزندان خود آسوده خاطر باشید و یک تفریح بی نظیر و دیداری جذاب و خاص از ماهی های دریای داشته باشید. اما چگونه تمامی این امکانات در یک مرکز خرید اتفاق افتاده است و این مرکز خرید چگونه میباشد که چنین امکانات ویژه و گسترده ای دارد. در ابتدا باید گفت که وسعت مرکز خرید فروم در استانبول حدود 495 هزار متر مربع می باشد که بعبارتی اولین مرکز خرید به این بزرگی و وسعت در منطقه و همچنین اروپا میتوان دانست. مرکز خرید فروم در استانبول یک مرکز بی نظیر و زبانزد خاص و عام می باشد که از بهترین و زیباترین معماری های دنیا به شمار میرود و همچنین باید در این مورد را گوشزد کرد که در مرکز خرید فروم در استانبول شما تنها یک مورد را خرید نمی کنید بلکه می توانید هر آنچه که احتیاج دارید خرید کنید از اقلام سوپر مارکت گرفته تا آنچه که از برندهای متفاوت دنیای در لوازم منزل و…. احتیاجمند می باشید و منظور از لوازم منزل و….. می تواند تمامی لوازم و وسایلی که شما در منزل خود اعم از الکترونیکی و تزئینی ، مصرفی، خوراک، پوشاک و…. مورد استفاده است باشد. همچنین شما می توانید برند های بی نظیر و زیبای دنیای را در این مرکز خرید پیدا نموده و بهره ببرید.

مورد دیگری که باید در خصوص مرکز خرید فروم در استانبول به آن اشاره نمود به روز بودن و اهمیت نگاه به روز و نوظهورانه تکنولوژی و مد دنیای در تمام محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارد میباشد.

یعنی شما محصولات مورد احتیاجتان را میتوانید در نوع بی نظیر و به روز ترین مدل دنیای آن پیدا کنید و دیگر که در خصوص مرکز خرید فروم در استانبول باید اعلام کرد این است که کشور ترکیه تنها بر اینکه شما خرید های خود را از این مرکز خرید تهیه نموده و از آن خرید کنید متمرکز ننموده و برای شما برای برطرف اوقات فراغت و همچنین برطرف خستگی و آسودگی فکر تان بابت بچه ها تدابیری اندیشیده است که شما می توانید با استفاده از ان ها و بهره مندی از این امکانات هم خزید نموده و هم تفریح نمایید و از خرید خاص و همچنین گذراندن اوقات فراغت متناسب با احتیاج خودتان لذت برده و روزی بی نظیر را در این مرکز خرید سپری کنید.

امکانات مرکز خرید فروم در استانبول

بهتر است به جای مرکز خرید فروم در استانبول بگوییم شهر خرید در استانبول زیرا تقریبا وسعت این مرکز خرید 495 هزار متر مربع میباشد که خود به اندازه یک شهر کوچک است که درون خود مغازه هایی برای خرید و فروش، مکان هایی برای زندگی، مرکزی برای تفریح، پارکینگ های برای ماشین و….جای داده است. از امکانات مرکز خرید فروم در استانبول می توانید به مغازه های متنوع و بی نظیر آن اشاره نمود که شما می توانید تمامی برندهای خاص دنیای اعم از مد و پوشاک و همچنین وسایل و تجهیزات الکترونیکی منزل و همچنین آنچه که برای بچه ها خود احتیاجمند می باشید را تهیه کنید.

چنین مرکز خرید بزرگی در استانبول احتیاجمند یک پارکینگ مجهز و مجزا می باشد که شما بتوانید ماشین های خود و یا وسایل حمل و نقل خود را در آن به صورت امن نگهداری کنید مرکز خرید فروم در استانبول پارکینگی حدود چند صد کیلومتر که می تواند چندین هزار ماشین را در خود جای دهد برای خود در نظر گرفته و ساخته است. با توجه به تنوع برند و امکاناتی مانند پارکینگ و مناطق مسکونی و همچنین محیط زیبای مرکز خرید فروم در استانبول شما می توانید یکی از بی نظیرترین زمان های خود را در آن بگذرانید زیرا اتاق کودک و شهر بازی برای بچه ها در نظر گرفته است و از همه مهمتر مکان هایی برای استراحت و صرف ناهار و…. در این مرکز خرید جای داده شده اند که شما می توانید زمان خود را در آنها سپری کنید.

یکی از بی نظیر ترین ویژگی ها و امکانات مرکز خرید فروم در استانبول بزرگترین آکواریوم دنیا می باشد که شما از طریق یک تونل بسیار بزرگ در سطح زیر آب قدم زده و حدود ده هزار نوع ماهی زنده را مشاهده کنید که هر کدام در نوع خود خاص و بی نظیر میباشند داشتن احساس امنیت و احساس راحتی کنید با این ماهی ها که می توانید آنها را مشاهده نموده و از دنیای زیر آب نیز اطلاعات خاصی پیدا کنید از ویژگی خاص این آکواریوم بزرگ زیر زمینی از دنیای زیر آب میباشد حس راحتی با موجودات دریایی را پدید آورده و لذت بخش تر خواهد بود.

با افتتاح چنین مرکز خریدی در استانبول ترکیه 5 هزار نفر به اشتغال مشغول شده اند. مرکز خرید فروم در استانبول خود به تنهایی پنج هزار نفر را در ترکیه به اشتغال مشغول نموده است همچنین باید این نکته را ثابت کرد که اولین مرکز خرید می باشد که در خود آکواریومی به وسعت هشت هزار متر مربع را جای داده است حدود 10 هزار نوع ماهی زنده دریایی در آن وجود دارند و هر فردی از طریق تونل که در زیر آب برده شده است می تواند ماهی ها و موجودات دریایی را ببیند و با آنها احساس راحتی کند. و از این که ممکن است آسیب به آنها وارد گردد و یا خسارت ممکن است پیش بیاید احساس آسودگی و راحتی خاطر داشته باشند.

از دیگر امکانات مرکز خرید فروم در استانبول می توان داشتن آسانسور برای راحتی و آسایش انتقال و جابجایی بین طبقات مرکز خرید را نام برد و همچنین ایجاد فضای خاص و متفاوت نسبت به سایر مراکز خرید و تنوع خرید و ویژگی های متنوع دیگر که باید برای دیدن آنها قطعاً به مرکز خرید فروم در استانبول رفته و آنها را مورد آنالیز و تحلیل قرار دهید.

منبع: دلتابان
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 296

به "شناخت مرکز خرید فروم استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت مرکز خرید فروم استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید