سونی اکسپریا 5 مارک 2 در یک ویدیوی تبلیغاتی دیده شد

به گزارش سفر به کیش، سونی اکسپریا 5 مارک 2 پرچم دار سونی است که انتظار ذیدن آن را داریم و تا به این لحظه خبرهای زیادی در رابطه با آن منتشر شده است. از اینکه نماینده جدید سونی قرار بود از لحاظ ظاهری چگونه باشد اطلاعی نداشتیم تا اینکه خوشبختانه روز گذشته در یک ویدیوی تبلیغاتی این محصول را تقریبا از تمام زوایا مشاهده کردیم.

سونی اکسپریا 5 مارک 2 در یک ویدیوی تبلیغاتی دیده شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اکسپریا 5 مارک 2 قرار است یک گوشی پرچم دار باشد و بنابراین انتظار داریم سونی قابلیت های بسیار خوبی را در آن قرار دهد. در این ویدیوی تبلیغاتی بیشتر به قدرت بالای این گوشی در انجام بازی و مالتی مدیا پرداخته شده و این یعنی از لحاظ قدرت سخت افزاری، نقطه ضعفی را در این گوشی حس نخواهید کرد. از آنجایی که پرچم داران سال جاری از پردازنده اسنپدراگون 865 یا مدل پلاس آن بهره می برند، می توان انتظار داشت نماینده جدید سونی هم به همین پردازنده مجهز گردد. بنابراین هیچ بازی یا برنامه ای نیست که اکسپریا 5 مارک 2 از عهده اجرای آن برنیاید.

همچنین طبق آخرین شنیده ها، این گوشی قرار است از نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمس 240 هرتز راهی بازار گردد. بنابراین کار کردن با آن و همچنین گشت وگذار بین منوهای برنامه های مختلف بسیار لذت بخش خواهد بود. علاوه بر این ها، اکسپریای جدید به دو بلندگوی استریو، نرم افزارهای بهینه ساز بازی و حتی جک 3.5 میلی متری هم مجهز می گردد.

  • مشخصات گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 به طور کامل لو رفت

از دیگر بخش های جذاب این گوشی می توان به دوربین اشاره نمود. جایی که مانند اکسپریا 1 مارک 2، شاهد حضور لنز ساخته شده توسط شرکت آلمانی زایس هستیم. اکسپریا 5 مارک 2 به یاری این لنز می تواند ویدیو های حرکت آهسته با کیفیت 4K و سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند و تا سرعت 20 فریم بر ثانیه، با فوکوس اتوماتیک به عکاسی متوالی بپردازد (burst shooting) که قطعا تجربه بسیار فوق العاده ای خواهد بود.

گفته می گردد روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین تعبیه خواهد شد که همه آن ها از سنسوری به عظیمی 12 مگاپیکسل بهره برده و شامل دوربین اصلی، دوربین فوق عریض با زاویه دید 124 درجه ای و دوربین تله فوتو با عظیم نمایی 3 برابری اپتیکال می شوند. همچنین سونی روی فریم این گوشی یک کلید اختصاصی شاتر دوربین قرار داده که احتمالا در هر حالت با فشردن آن به برنامه دوربین راهنمایی خواهید شد.

سونی اکسپریا 5 مارک 2 احتمالا در نسخه پایه خود با پردازنده اسنپدراگون 865، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می گردد. همچنین انتظار داریم یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تغذیه آن را بر عهده داشته باشد.

با تأیید سونی، این گوشی طی یک مراسم مستقل در تاریخ 17 سپتامبر (5 شنبه 27 شهریور) معرفی خواهد شد اما از آنجایی که معمولا عرضه پرچم داران اکسپریا به بازار با تأخیر همراه است، محتمل است این محصول تا اوایل اکتبر (اواسط مهر) هم در دسترس قرار نگیرد. با این حال باید منتظر ماند و دید سونی چه برنامه ای برای عرضه این محصول در نظر خواهد داشت. گفتنی است اکسپریا 5 مارک 2 با توجه به قیمت محصولات سال قبل سونی، احتمالا با قیمت 1000 دلار راهی بازار خواهد شد.

  • سونی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 5 مارک 2 به اندروید 13 به روزرسانی می شوند

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1167

به "سونی اکسپریا 5 مارک 2 در یک ویدیوی تبلیغاتی دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا 5 مارک 2 در یک ویدیوی تبلیغاتی دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید