سریال جیران نامزد بهترین تولیدات تلویزیونی در دنیا

به گزارش سفر به کیش، سال جاری در هفدهمین دوره جشنواره جوایز بین المللی درامای سئول، سریال جیران، نامزد بهترین سریال اینترنتی در بین سایر تولیدات تلویزیون دنیا شد.

سریال جیران نامزد بهترین تولیدات تلویزیونی در دنیا

از بین 255 اثری که از 39 کشور در این جشنواره شرکت داشتند، 44 سریال انتخاب شدند. از جمله این سریال ها، سریان جیران ساختهٔ حسن فتحی است.

سریال جیران در بین 44 سریال مطرح دنیا نهاده شد

سریان جیران ساختهٔ حسن فتحی، سال جاری در هفدهمین دوره جشنواره جوایز بین المللی درامای سئول، نامزد بهترین سریال اینترنتی در بین سایر فراوریات تلویزیون دنیا شد. سریالی با ژانری عاشقانه و تاریخی که با موضوع مجذوب کننده خود توانست نظر داوران بین المللی را نیز جذب کند. سریال جیران قصه ای از عشق ناصرالدین شاه را بیان می نماید و از دی ماه سال 1400 هر هفته در پلتفرم فیلیمو به صورت اختصاصی پخش می گردد.

خلاصه داستان سریال جیران

سریال جیران سریالی در ژانر عاشقانه و تاریخی است که دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می نماید. یعنی زمانی که ناصرالدین شاه، جیران را دیدار می نماید و یک دل نه صد دل عاشق او می گردد. این اتفاق سرآغاز داستان عاشقان این سریال است که در کنار حوادث تاریخی آن موقع، تماشای این سریال را برای علاقمندان به ژانر عاشقانه و تاریخی دو چندان نموده است. به طوری کلی، مجموع قسمت های این سریال 6 سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را به تصویر می کشد و دیالوگ ها و صحنه سازی های آن بسیار تماشایی و تحسین برانگیز است. برای تماشای سریال های ایرانی یا کیفیت بالا و به صورت کاملاً قانونی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

آهنگسازی سریال جیران

از آنجایی که آهنگسازی در هر سریال، نقش موثری در فراوری یک اثر دارد باید توجه ویژه ای به آن گردد. چرا که آهنگسازی سریال سبب می گردد تا مخاطب ارتباط بهتری با فیلم و صحنه های مختلف آن داشته باشد. به همین علت کارگردان و تهیه کننده سریال جیران به تیتراژ بی کلام و موسیقی متن این سریال اهمیت ویژه ای داده است. به طوری که برای این سریال دو آهنگ تیتراژ ابتدایی فراوری شده است که یک تیتراژ آن از قسمت اول تا قسمت شانزدهم سریال جیران استفاده شده و دیگری از قسمت شانزدهم تا به امروز شنیده می گردد. این آثار کیفیت فراوری بالایی دارند و جزو موسیقی های متن ماندگار در سریال های ایرانی محسوب می شوند. برای شنیدن آهنگسازی سریال های ایرانی و تماشای این سریال ها می توانید به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، نسرین نکیسا، بهزاد داوری، نوید گودرزی، اشکان هورسان، رضا داودوندی، علی اشمند، پرویز بزرگی، راستین عزیزپور، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، محمد مژدهی

زمان پخش سریال جیران

سریال جیران ساخته حسن فتحی آدینه ها ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می گردد. این سریال مناسب افراد بالای 15 سال است و توانسته رضایت 94 درصدی مخاطبان این پلتفرم را از آن خود کند. اسماعیل عفیفه تهیه کننده و احسان جوانمرد و حسن فتحی از نویسندگان این مجموعه سریالی هستند. تا به امروز چهل و یک قسمت از سریال جیران پخش شده است. در قسمت های آینده این سریال باید دید مهدعلیا با ماری که در آستین پرورش داده، چه خواهد نمود؟ برای تماشای سریال های ایرانی با کیفیت عالی و به صورت کاملاً قانونی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2187

به "سریال جیران نامزد بهترین تولیدات تلویزیونی در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال جیران نامزد بهترین تولیدات تلویزیونی در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید