ساعتی که یوگا را آموزش می دهد

به گزارش سفر به کیش، اولین ساعت هوشمند یوگا درجهان Jeevah را بر مچ دست خود بسته و با خیالی آسوده و بدون حضور در کلاس های آموزشی، تمامی تمرین های سفارشی و سبک زندگی با یوگا را آموزش دیده و برای همواره با استرس و نگرانی خداحافظی کنید.

ساعتی که یوگا را آموزش می دهد

این ساعت هوشمند با بهره گیری از هوش مصنوعی تمرین های مختص به افراد مبتدی تا پیشرفته را به علاقه مندان یوگا آموزش داده و تمرین های آنها را در طول روز پیگیری می نماید. این ساعت بر اساس سن، وزن و حتی تاریخ پزشکی وضعیت سلامتی کاربر را اندازه گیری نموده و بر اساس داده ها و اطلاعات حاصله برنامه های سفارشی و فیلم های سلامتی در یوگا را ارائه می دهد. صفحه نمایش این فناوری تمامی تمرین های اجرا شده را به نمایش گذاشته و راه حلی مناسب برای خلاصی از استرس و نگرانی های روزمره ارائه می دهد.

در حقیقت این ساعت همانند یک مربی پیشرفته یوگا عمل نموده و در انجام صحیح تمرین ها به کاربر یاری می نماید. کاربران با پوشیدن این فناوری ضد آب می توانند در مدت زمانی تعیین سبک زندگی خود را با یوگا پیوند زده و آرامشی عمیق را در درون خود ایجاد نمایند. این ساعت هوشمند با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته یادگیری، وجود استرس در کاربر را شناسایی نموده و در زمانی واقعی هشدار داده و به کاربر یادآوری می نماید که نفس عمیق کشیده و ریلکس باشد. این سیستم همچنین به طور مجزا ضربان قلب کاربر را در طول تمرینات اندازه گیری نموده و در صورت شناسایی هرگونه بی نظمی هشدار داده و کاربر را در انجام حرکتی صحیح راهنمایی می نماید. این ساعت با تلفن همراه کاربران با سیستم عامل های (Android وiOS)هماهنگ شده و تمامی تماس ها و پیغام های ارسالی را در صفحه نمایش نشان می دهد. دیگر مؤلفه های این فناوری نمایش تاریخ، روز، وضعیت آب و هوا و پخش موسیقی است. در صورت تمایل به خرید این مربی هوشمند یوگا، می توانید به سایت ایندی گوگو مراجعه نموده و آن را با قیمتی برابر 129 دلار امریکا خریداری کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 350

به "ساعتی که یوگا را آموزش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعتی که یوگا را آموزش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید