تور روسیه ارزان: رویارویی ستارگان کشتی دنیا در جامیاریگین روسیه

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جایزه بزرگ ایوان یاریگین به یاد قهرمان 2 دوره المپیک طی روزهای 6 تا 10 بهمن ماه امسال در کراسنویارسک روسیه برگزار می گردد.

تور روسیه ارزان: رویارویی ستارگان کشتی دنیا در جامیاریگین روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر این اساس علاوه بر کایل اسنایدر قهرمان آمریکایی دنیا و المپیک در وزن 97 کیلوگرم قرار است گنو پتریاشویلی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک و 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز سنگین وزن کشتی آزاد دنیا از گرجستان نیز به عنوان یکی دیگر از چهره های شاخص و نامدار در این رقابت ها به میدان برود.

البته آمریکایی ها تیم پر ستاره ای را روانه روسیه خواهند کرد. آنها که قصد دارند با 12 آزادکار از جمله توماس گیلمان قهرمان و نایب قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک و جیمز گرین دارنده مدال های نقره و برنز دنیا در جام یاریگین به میدان بروند.

این در حالی است که تیم منتخب کشتی آزاد ایران به عنوان بزرگترین غایب این تورنمنت بین المللی خوانده می گردد و فعلاً قرار است روز 23 بهمن در دیداری محبت آمیز با آمریکا در این کشور به روی تشک برود. مصافی که با اما و اگرهای فراوانی در مورد اعزام کشتی گیران کشورمان به آن همراه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1969

به "تور روسیه ارزان: رویارویی ستارگان کشتی دنیا در جامیاریگین روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: رویارویی ستارگان کشتی دنیا در جامیاریگین روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید