رقابت فیسبوک با لینکدین

به گزارش سفر به کیش، فیس بوک می خواهد در اقدامی جدید به یک وبگاه کاریابی تبدیل گردد تا به کاربران و جوانان در سراسر دنیا این امکان را بدهد تا به وسیله تعامل مستقیم با صاحبان کسب و کار بتوانند مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی یا حرفه خود را بیابند و در شهر و کشورهای مورد نظرشان به کار مشغول شوند.

رقابت فیسبوک با لینکدین

به گزارش انتخاب؛ شرکت فیس بوک اعلام نموده همان قابلیت و پلت فرمی را که حدود یک سال پیش در کشورهای ایالات متحده آمریکا و کانادا راه اندازی نموده بود، حالا می خواهد در بیش از 40 کشور دنیا به راه بیندازد و موجب استخدام جوانان جویای کار در شرکت ها و سازمان های مختلف گردد.

کاربران فیس بوکی بدین وسیله قادر خواهند بود به وسیله حساب کاربری خود با رایانه یا گوشی هوشمندشان مشاغل مورد احتیاج و تبلیغات کاریابی مربوطه را مشاهده نمایند و در صورت علاقمند بودن به آن، برایش اقدام نموده و درخواست دهند.

فیس بوک با این کار رسما به رقابت تنگاتنگی با وب سایت و شبکه اجتماعی لینکدین پرداخته است. مارک زوکربرگ - مدیر عامل فیس بوک - در گفت وگویی با گزارشگران تاکید نموده است که کاربران جویای کار هیچ احتیاجی به پرداخت پول به این شبکه اجتماعی ندارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 513

به "رقابت فیسبوک با لینکدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت فیسبوک با لینکدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید