درون قایق لوکس 5.4 میلیون دلاری رافائل نادال

به گزارش سفر به کیش، قایقی تفریحی و لوکس که ارزش آن 5.4 میلیون دلار است. این قایق تفریحی با استخر آبگرم، گاراژ جت اسکی و بار بزرگ روی عرشه متعلق به رافائل نادال اسطوره تنیس است.

درون قایق لوکس 5.4 میلیون دلاری رافائل نادال

به گزارش خبرنگاران به نقل از سان، او در سال 2019 میلادی رکورد 14 بار قهرمانی اوپن فرانسه را شکست و این قایق تفریحی لوکس 5.4 میلیون دلاری را در همان سال خریداری کرد. نادال پیش تر قایق تفریحی MCY 76 ایتالیایی 23 متری خود که بتهوون نام داشت را به قیمت 2.4 میلیون دلار فروخت و برای ارتقای آن این قایق 5.4 میلیون دلاری را خریداری کرد.

این قایق که 80 Sunreef Power نام دارد برای سفر های طولانی مدت ساخته شده و از دو موتور 1200 اسب بخاری نیرو می گیرد. این قایق فضای نشیمن وسیعی به مقدار کافی بزرگ برای قرار دادن جکوزی، بار و استخر را در خود جای داده است. عرشه آن را می توان به روش های مختلفی تنظیم کرد که بسته به احتیاج می تواند به محلی برای غذا خوردن با جایگاه مختلف آشپزخانه اوپن و بار تبدیل گردد. سوئیت اصلی که در عرشه اصلی نیز واقع شده است چشم انداز دریا و بعلاوه نور طبیعی را به لطف نورگیر بالای سر ارائه می دهد. این قایق دارای دارای حمام اختصاصی با دوش، کمد جادار و میز است.

چهار کابین مهمان در این قایق وجود دارد و قایق بادبانی می تواند تا 12 نفر را در خود جای دهد. نادال که در جزایر بالئاریک اسپانیا به جهان آمده همواره به اقیانوس وابستگی داشته است و در بیانیه ای پس از خرید کشتی گفت: فرزند جزیره ای هستم که دریا بخشی از زندگی ماست و این یک راز نیست که من عاشق دریا هستم. هر بار که در مایورکا در خانه هستم سعی می کنم بیرون بروم و زمانی را پیدا کنم که بتوانم از وقتم در قایق لذت ببرم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2093

به "درون قایق لوکس 5.4 میلیون دلاری رافائل نادال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون قایق لوکس 5.4 میلیون دلاری رافائل نادال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید