حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری ورشو لهستان

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی فرزین حق پرست با بیان این خبر اضافه نمود: در این نمایشگاه نمایندگان موسسات خدمات مسافرتی سه استان تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به نمایندگی از کشورمان برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های ایران در حوزه گردشگری حضور داشته اند.

حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری ورشو لهستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وی اهمیت حضور فعالین گردشگری در چنین نمایشگاه های بین المللی را یاد آور شد و آن زمینه ساز گسترش ارتباطات برای افزایش ورود گردشگران خارجی دانست.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی توضیح داد: 245 موسسه گردشگری از 45 کشور جهان در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری ورشو حضور داشتند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال عمومی خصوصا از سوی آژانس های گردشگری لهستان از غرفه آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد تا در صورت تداوم و بستر سازی های لازم در حوزه زیر ساخت های گردشگری ایران و البته آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مقاصد جدید و جدی گردشگران خارجی و بویژه مردم لهستان تبدیل گردد.

فرزین حق پرست از رایزنی ها و کوشش های انجام شده از سوی سفارت ایران در ورشو برای ایجاد خط مستقیم پرواز ایران و لهستان اطلاع داد و اضافه نمود: امید است تا با تحقق این وعده شاهد توسعه همکاری های فرهنگی، گردشگری بین ایران و لهستان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 697

به "حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری ورشو لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری ورشو لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید