جشنواره گل نراتزوری در خانه ساسولو، میلیتو بازگشت اش را با 2 گل جشن گرفت

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران: اینتر با کسب پیروزی قاطعانه در خانه تیم تازه صعود نموده ساسولو آغاز قدرتمند خود را در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تداوم بخشید.

جشنواره گل نراتزوری در خانه ساسولو، میلیتو بازگشت اش را با 2 گل جشن گرفت

به گزارش خبرنگاران، روز دوم از چهارمین هفته رقابت های سری A ایتالیا، با دیدار تیم های اینتر و ساسولو شروع شد که در این بازی آبی و مشکی پوشان شهر میلان میزبان خود را با نتیجه قاطعانه 7 بر صفر شکست دادند.

اینتر که تا پیش از این از 3 بازی خود، 2 پیروزی و یک تساوی خانگی برابر یوونتوس کسب نموده بود، در دقیقه 7 توسط رودریگو پالاسیو گل نخست را به ثمر رساند. سافیر سلیتی تایدر، هافبک الجزایری نراتزوری در دقیقه 23 اختلاف را به 2 گل افزایش داد. 10 دقیقه بعد رافائله پوچینو، مدافع ساسولو که به اشتباه دروازه خود را باز کرد، سومین گل را به اینتر تقدیم کرد.

حملات اینتر در نیمه دوم هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 53 توسط ریکاردو آلوارس گل چهارم خود را به ثمر رساند. در دقیقه 63 دیه گو میلیتو، مهاجم آرژانتینی آبی و مشکی پوشان شهر میلان که به دلیل مصدومیت مدت ها خانه نشین بود، در اولین بازی این فصل خود گلزنی کرد تا اختلاف به 5 گل افزایش دهد. هموطن او استبان کامبیاسو در دقیقه 75 ساسولو را 6 تایی کرد. حسن ختام جشنواره گل اینتر را هم میلیتو با ثبت دومین گل خود در این بازی رقم زد تا تیمش با 10 امتیاز موقتا به صدر جدول رده بندی سری A صعود کند.

بازی های هفته چهارم سری A از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری 5 دیدار پیگیری می گردد که در مهمترین آنها تیم های همشهری رم و لاتزیو در دربی پایتخت ایتالیا به مصاف هم می روند و یوونتوس نیز میزبان هلاس ورونا خواهد بود. در آخرین بازی این هفته نیز میلان از ساعت 22:15 میزبان ناپولی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 328

به "جشنواره گل نراتزوری در خانه ساسولو، میلیتو بازگشت اش را با 2 گل جشن گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گل نراتزوری در خانه ساسولو، میلیتو بازگشت اش را با 2 گل جشن گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید