ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ برابر سپاهان ، نگرانی بزرگ یحیی در دفاع و انتخاب مهم در خط حمله

به گزارش سفر به کیش، تیم پرسپولیس امروز در حساس ترین بازی لیگ برتر به مصاف سپاهان می رود، دیداری که تا حدود زیادی می تواند سرنوشت قهرمان مسابقات را تعیین کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ برابر سپاهان ، نگرانی بزرگ یحیی در دفاع و انتخاب مهم در خط حمله

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مهم ترین بازی هفته و شاید سرنوشت سازترین بازی فصل است که میان تیم های اول و دوم جدول برگزار می گردد و یک جنگ تمام عیار برای رسیدن به قهرمانی است.

دو هفته قبل در بازی حذفی این دو تیم، یحیی گل محمدی توانست مچ سرمربی پرتغالی و پیروز سپاهان را بخواباند و اصفهانی ها را از جام حذفی کنار بزند. یحیی در اصفهان با یک ارنج مناسب و با تکیه بر سرعت مهاجمانش موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کرد و اشتباهات سیاوش یزدانی هم مزید بر دلیل شد تا قرمزها با وجود دریافت 2گل برنده از زمین خارج شوند. باید دید این بار ژوزه مورایس چه تدبیری برای مقابله با تیم یحیی در سر دارد و آیا می تواند نتیجه دیگری را رقم بزند یا نه.

در کنار تدابیر سرمربیان دو تیم، عملکرد ستاره های دو تیم نیز از پارامترهای مهمی است که می تواند نتیجه را به سود یک تیم برگرداند. چنان که مثلا عملکرد ضعیف رامین رضاییان، یکی از دلایل اصلی شکست سپاهان در مسابقه حذفی بود. باید دید در این میدان ستاره های سرشناس دو تیم در چه فرمی ظاهر خواهند شد. ستاره هایی که اغلب آنها از برترین بازیکنان این فصل بوده اند و مروری بر آمارهای آنها در این فصل خالی از لطف نیست.

سعید صادقی، شیخ دیاباته و گئورگی گولسیانی غایبان احتمالی پرسپولیس در این بازی هستند و دیگر نفرات این تیم مسئله ای برای مصاف با سپاهان نخواهند داشت.

اما یحیی گل محمدی باتوجه به نفراتی که در اختیار دارد احتمالا از ترکیب زیر را برای رویارویی با سپاهان در نظر خواهد گرفت.

علیرضا بیرانوند، انتخاب اصلی گل محمدی در چارچوب دروازه پرسپولیس خواهد بود و احمد گوهری روی نیمکت می نشیند تا درصورت لازم وارد زمین گردد.

مرتضی پورعلیگنجی مثل اغلب اوقات یکی از ارکان خط دفاعی پرسپولیس در پست مدافع میانی بازی می نماید اما زوج او در این ملاقات باتوجه به غیبت احتمالی گولسیانی فرشاد فرجی خواهد بود.

وحید امیری در دفاع چپ حضور پیدا می نماید و وحدت هنانوف با درخشش در چند هفته اخیر در پست مدافع راست قرار می گیرد.

میلاد سرلک که پس از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت به ترکیب سرخ ها بازگشته در کنار سینا اسدبیگی میانه میدان را پوشش می دهند و احتمالا امید عالیشاه و مهدی ترابی نیز به جمع هافبک ها در این ملاقات اضافه شوند. هر چند گفته می گردد محتمل است اسماعیلی فرد به جای عالیشاه در ترکیب قرار بگیرد.

اما خط حمله پرسپولیس در این ملاقات خیلی قابل پیش بینی نیست و از میان آل کثثیر و پریرا یک بازیکن در کنار محمد عمری قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس همنان به مهاجم برزیلی خود اعتماد کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

بیرانوند، پورعلیگنجی، فرجی، امیری، هنانوف، اسدبیگی، سرلک، ترابی، عمری، عالیشاه، پریرا.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2213

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ برابر سپاهان ، نگرانی بزرگ یحیی در دفاع و انتخاب مهم در خط حمله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ برابر سپاهان ، نگرانی بزرگ یحیی در دفاع و انتخاب مهم در خط حمله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید