تبدیل رولزرویس 100 ساله به خودرویی برقی!، عکس

به گزارش سفر به کیش، زمانی که فانتوم II در سال 1920 وارد بازار شد، یکی از لوکس ترین خودروهای دنیا بود که از یک موتور 7.7 لیتری شش سیلندر نیرو می گرفت که قدرت متوسطی بین 40 تا 50 اسب بخار داشت و به چرخ های عقب فرستاده می شد.حالا این پیشرانه بزرگ بنزینی، تبدیل به موتوری برقی شده است!

تبدیل رولزرویس 100 ساله به خودرویی برقی!، عکس

امیرمسعود عابدین: در حال حاضر، این پروژه به وسیله Electrogenic مستقر در آکسفورد، برای یک کلکسیونر خصوصی با علاقه به محیط زیست طراحی و مهندسی شده است. رولزرویس کلاسیک باشکوه، دارای یک بسته باتری 93 کیلووات ساعتی شده و یک روکش آلومینیومی دست ساز و پرچ شده در زیر کاپوت، برای جایی که موتور اصلی در آن قرار داشت، طراحی شده است.

بخش دیگر پکیج باتری بین ریل های شاسی قرار گرفته است که به گفته این شرکت بریتانیایی، مسافت 150 مایلی را در دنیای واقعی طی می نماید. این موتور الکتریکی 201 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.

Electrogenic می گوید در طول فرآیند تبدیل با چالش های متعددی روبرو شد، از جمله حفظ سیستم روغن کاری شاسی، و بعلاوه طراحی مجدد ترمز کابلی خودرو. سیستمی که هر دوی آنها تقریباً 100 سال پیش با پیشرانه الکتریکی در فکر ساخته نشده بودند.

رولزرویس مدرنیزه شده بعلاوه دارای چهار حالت رانندگی است: Drive ،Eco و Sport و بعلاوه حالت regen doubler.

با تغییر کاربری کنترل های اصلی، فضای داخلی نیز با احتیاط بازنگری شد. به طور دقیق تر، سنجش سوخت اکنون به یک گیج LED تبدیل شده است که شرایط شارژ باتری را نشان می دهد.

کابین خودرو بعلاوه دارای یک سیستم صوتی پیشرفته با یک ساب ووفر یکپارچه در زیر صندلی عقب و اتصال بلوتوث کامل است، در حالی که از دید پنهان شده است.

استیو دراموند، مدیر شرکت Electrogenic گفت: این بدون شک پیچیده ترین تبدیل خودروی کلاسیک EV است که تا به امروز اجرا شده است، نتایج خیره کننده واقعاً گواهی بر استعدادهای پیشرو تیم ما در دنیا است. ما به نتایج بسیار افتخار می کنیم و از اینکه آن را در کاخ Blenheim رونمایی می کنیم، خوشحالیم.

این پروژه در 18 ماه تکمیل شد و اکنون بخشی از سبد در حال توسعه تبدیل خودروهای برقی این شرکت است که شامل کیت های در حال فروش برای خودروهایی مانند پورشه 911، مینی و جگوار E-Type و بعلاوه محصولات سفارشی مانند پورشه 356C است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2279

به "تبدیل رولزرویس 100 ساله به خودرویی برقی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل رولزرویس 100 ساله به خودرویی برقی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید