بهترین دانخوری و آبخوری جوجه پرندگان در بازار

به گزارش سفر به کیش، همه ما به دنبال پیشرفت در فراوری و کسب و کارمان و کاهش هزینه ها و بالابردن سود هستیم. فرض کنید شما صاحب یک مرغداری پیشرفته اید، تجهیزات مناسب برای آبخوری و دانخوری می تواند هزینه های فراوریتان را کاهش دهد و از هدر رفت دانه و خوراک جوجه ها جلوگیری نماید.

بهترین دانخوری و آبخوری جوجه پرندگان در بازار

در جهانی امروز تمام صنایع و تجهیزات دارای تکنولوژی هستند. این تکنولوژی جریان فراوری و آماده سازی محصولات را سرعتی می نماید. به همین خاطر بسیاری از صنایع، کارخانه ها و کارگاه ها، با تکیه بر تکنولوژی روز جهان فرایند فراوریی خود را در پیش می گیرند.

مرغداری صنعتی از مواردی است که می تواند ضامن فراوری پیروز و پیوسته باشد. برای مرغداری صنعتی و پیشرفته از تجهیزات خاص و پیچیده استفاده می گردد.

چرا دانخوری و آبخوری فراوریی شرکت بلدرچین دماوند

شرکت بلدرچین دماوند دانخوری و آبخوری جوجه ارائه می دهد. این دانخوری و آبخوری با ویژگی متمایزی، از سایر محصولات موجود در بازار جدا می گردد. دانخوری ها و آبخوری ها در اشکال و اندازه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. با یک دانخوری مجهز می توان فرایند پرورش جوجه را سرعتی تر کرد و شرایط بهینه برای غذا دادن به ماکیان و پرندگان را فراهم آورد.

ویژگی خاص دانخوری یک کیلویی

دانخوری عرضه شده در شرکت بلدرچین دماوند، استحکام زیادی دارد و برای توزیع غذای ماکیان و پرندگان مختلف همچون قرقاول، کبک، بلدرچین و... کاربردی است. گاهی هزینه های فراوری در صنایع مختلف به قدری بالاست که محصولات فراوریی نیز قادر به جبران آن نیستند. در چنین شرایطی کاهش هزینه فراوری با خرید تجهیزات مناسب فراهم می گردد. دانخوری یک کیلویی برای مجهز کردن مرغداری بسیار کاربردی است و از اتلاف خوراک در مرغداری جلوگیری می نماید. برنامه غذایی جوجه ها با استفاده از محصولات شرکت بلدرچین دماوند به شکل منظم اجرا می گردد. در واقع با آبخوری و دانخوری شرکت بلدرچین دماوند از کثیف شدن فضای مرغداری جلوگیری به عمل می آید. دانخوری ارائه شده در شرکت بلدرچین دماوند قابلیت شستشو دارد. بنابراین می توان این دانخوری را در صورت کثیف شدن به موقع تمیزکاری کرد.

دانخوری یک کیلویی 15 جوجه را پوشش می دهد و قابلیت ضدعفونی شدن با وایتکس، جرمی ساید، هایژن و سانوسیل را دارد. بهتر است این دانخوری هر هفته یک بار به شکل جدی ضدعفونی گردد.

دانخوری های مورد استفاده برای جوجه ها با توجه به سن جوجه ها متفاوت است. قطر کفی این دانخوری برابر با 18 سانتی متر، قطر داخلی دانخوری برابر با 13 سانتی متر و ارتفاع سطل برابر با 15 سانتی متر است. نوع جوجه تاثیر زیادی در مدت زمان استفاده از دانخوری دارد. دانخوری جوجه کبک و مرغ، حداکثر تا 20 روز قابلیت استفاده دارد. علت این موضوع نیز کاملاً معین است. چون جوجه کبک و مرغ زودتر بالغ می گردد. برای دیگر طیور این زمان می تواند تا یک ماه باشد.

دانخوری مورد استفاده برای جوجه ها از جنس پلاستیک و به شکل سطل است.

آبخوری یک لیتری جوجه

آبخوری یک لیتری از محصولات پر کاربرد و خاص شرکت بلدرچین دماوند است. این آبخوری برای تمام طیور حتی جوجه های یک روزه کاربرد دارد. جوجه ها بعد از اینکه از دستگاه جوجه کشی بیرون آمدند، می توانند تا یک ماه از آبخوری یک لیتری بهره مند شوند. برای فراوری آبخوری یک لیتری از مواد درجه یک و باکیفیت استفاده شده است.

قطر کفی آبخوری برابر با 17 سانتی متر، قطر داخلی آبخوری برابر با 10 سانتی متر و ارتفاع سطل برابر با 14 سانتی متر است. آبخوری شرکت بلدرچین دماوند به شکل دستی استفاده می گردد و 20 تا 25 جوجه را پوشش می دهد. آبخوری یک لیتری امکان شستشو و ضدعفونی دارد. بهتر است ضدعفونی آبخوری جوجه هر پنج روز انجام گردد. این کار از تکثیر باکتری جلوگیری نموده و مانع از لزج شدن آب می گردد. آبخوری یک لیتری از جنس پلاستیک و به رنگ سفید و قرمز است.

قیمت مناسب دانخوری و آبخوری شرکت بلدرچین دماوند

دانخوری و آبخوری عرضه شده در شرکت بلدرچین دماوند با قیمت مناسبی به فروش می رسد. این تجهیزات مناسب برای مرغداری از اهمیت به مراتب بالایی برخوردار است. با به کارگیری دانخوری و آبخوری مجهز و اتومات می توان هزینه های فراوری را کاهش داد.

تمامی محصولات شرکت بلدرچین دماوند با قیمت مناسب و گارانتی عرضه می شوند. این محصولات شامل دستگاه جوجه کشی، رطوبت ساز دستگاه جوجه کشی، آبخوری، دانخوری و ... هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1618

به "بهترین دانخوری و آبخوری جوجه پرندگان در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دانخوری و آبخوری جوجه پرندگان در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید