برگزاری اولین همایش بزرگ خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم

به گزارش سفر به کیش، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم از برگزاری اولین همایش یک روزه خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اطلاع داد.

برگزاری اولین همایش بزرگ خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم

سید مهدی صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اعلام برگزاری همایش بزرگ خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم بیان نمود: بیش از 100 دستگاه خودرو که بیشتر آن ها کلاسیک و تعدادی اسپورت است، در این همایش شرکت داده شد.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم اضافه نمود: این خودروها از قم، تهران ، مرکزی، کرج و سمنان شرکت داشتند.

وی توضیح داد: در مورد شرکت خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم فراخوانی ارائه شد و صاحبان این خودروها جهت حضور در همایش اعلام آمادگی کردند.

صالحی بیان نمود: این همایش که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردید؛ برای اولین بار در استادیوم یادگار امام(ره) میزبان خودروهای کلاسیک و اسپرت بود.

وی اعلام کرد: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم برنامه ها را منسجم تر به وسیله این خودروهای کلاسیک و اسپرت و به دنبال آن مسابقات رالی نقشه خوانی را نیز در قم برگزار کنیم.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان قم اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش، شناسایی صاحبان خودروهای کلاسیک و اسپرت و ساماندهی در مسابقات است.

وی گفت: یکی از برنامه های آینده حضور خودروها در قالب مسابقات رالی خانوادگی است، در گذشته همایش های نامنظمی از حضور خودروهای اسپرت و کلاسیک در گوشه کنار استان بدون هماهنگی با مسئولان انجام می شد.

صالحی بیان نمود: در حال حاضر این گونه همایش ها زیر نظر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی به صورت منسجم و هماهنگ انجام می گردد تا بتوانیم این همایش ها را از حالت خیابانی، نامنظم و پراکنده به سمت ورزشی راهنمایی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 154

به "برگزاری اولین همایش بزرگ خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین همایش بزرگ خودروهای کلاسیک و اسپرت در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید