این مک بوک نو اپل است!

به گزارش سفر به کیش، زومیت نوشت: اپل در رویداد Scary Fast از مک بوک پرو نو خود رونمایی می نماید. در فاصله به جای مانده تا مراسم، تصویر این مک بوک فاش شده است.

این مک بوک نو اپل است!

در آستانه رونمایی احتمالی مک بوک پرو M3 در رویداد Scary Fast، اکنون تصویری از جعبه آن در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. در تصویر، مک بوک پرو را با طراحی آشنا می بینیم که از پس زمینه ای تازه استفاده می نماید. البته اپل تصویری مشابه را برای جعبه آیفون 15 پرو نیز استفاده نموده بود.

هنوز معین نیست که تصویر فاش شده که در کاور این مقاله مشاهد می کنید، اصلی است یا جعلی؛ اما محتمل است که این واقعاً مک بوک پرو بعدی اپل باشد.

مینگ چی کوئو، افشاگر اخبار فناوری، معتقد است رویداد 30 اکتبر (نهم آبان) اپل بر مک بوک پرو تازه با پردازنده های سری M3 متمرکز خواهد بود. مارک گرمن از بلومبرگ نیز می گوید اپل در حال آزمایش M3 Max و M3 Pro بوده است که نشان می دهد این پردازنده ها به زودی از راه می رسند.

اپل در اعلامیه رویداد خود، نماد Finder را درج نموده است که به وضوح نشان می دهد مک بوک ها کانون اصلی رویداد مورد انتظارش هستند.

انتخاب شعار Scary Fast برای رویداد، بسیار جالب به نظر می رسد؛ زیرا اپل هنگام معرفی مک بوک پرو 14 اینچ و مک بوک پرو 16 اینچ سال 2021 نیز از این شعار استفاده نموده بود. اکنون باید چند روز صبر کنیم تا ببینیم قیمت مک بوک در مقایسه با قیمت لپ تاپ های دیگر چقدر خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آبان 1402 بروزرسانی: 3 آبان 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2290

به "این مک بوک نو اپل است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مک بوک نو اپل است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید