اینزاگی: بازی با میلان برای ما مثل فینال بود، لاتزیو در شرایط فوق العاده ای است

به گزارش سفر به کیش، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل میلان ابراز رضایت کرد.

اینزاگی: بازی با میلان برای ما مثل فینال بود، لاتزیو در شرایط فوق العاده ای است

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی که تیمش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی وسوم سری A ایتالیا پیروز شد میلان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار گردد، پس از این ملاقات در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این بازی برای ما همانند ملاقات فینال بود، آخرین شانس برای قرار دریافت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان.

وی اضافه نمود: بازیکنان ما عالی کار کردند و پیروزی قاطعی به دست آوردیم. ما با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدیم اما جان لوئیجی دوناروما واکنش هایی به ضربات ایموبیله و کوریا از خود نشان داد که تنها بهترین دروازه بانان دنیا قادر به انجامش هستند. وقتی کوریا در فرم و شکل خوبی است، واقعاً می تواند در بازی های عظیم اثر خود را بگذارد.

سرمربی لاتزیو توضیح داد: میلان هم عالی کار کرد، اما آنها مقابل لاتزیویی قرار دریافتد که در شرایط فوق العاده ای است. درباره برخورد لیوا با چالهان اوغلو هم صادقانه باید بگویم آن صحنه را ندیدم، بنابراین بعد از بازی آن را بازبینی می کنم. داور اما صحنه را با VAR دید و تصمیم خودش را گرفت.

اینزاگی که درگیر بیماری کرونا بود و پس از چند هفته دوری از میادین، شب گذشته به نیمکت مربیگری لاتزیو بازگشت، در خاتمه درباره کوشش این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اعلام نمود: باید سعی کنیم وقتی فصل به خاتمه می رسد، پشیمانی نداشته باشیم. ما بازی های زیادی در یک بازه زمانی کوتاه در پیش داریم و امیدوارم در نهایت پیروز شویم دوباره به لیگ قهرمانان بازگردیم، اما باشگاه های عظیم دیگر هم به این منظور دارند کوشش می نمایند.

لاتزیو در حال حاضر با یک بازی کمتر و 61 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی سری A ایتالیاسیت و تیم های اینتر 79 امتیازی، آتالانتای 68 امتیازی، ناپولی 66 امتیازی، یوونتوس 66 امتیازی و میلان 66 امتیازی را بالاتر از خود می بیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1603

به "اینزاگی: بازی با میلان برای ما مثل فینال بود، لاتزیو در شرایط فوق العاده ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: بازی با میلان برای ما مثل فینال بود، لاتزیو در شرایط فوق العاده ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید