اوپو اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را معرفی می نماید

به گزارش سفر به کیش، یکی از مشکلاتی که امکان تحقق کامل مفهوم نمایشگرهای بدون حاشیه را در گوشی های هوشمند محقق نکرده است، وجود دوربین سلفی است. کوشش شرکت هایی مانند سامسونگ و هوآوی در کوچک کردن بریدگی صفحه نمایش یا ایجاد حفره در نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی باز هم بر ظاهر دستگاه و همچنین کارکرد نمایشگر، به ویژه هنگام پخش ویدیو تاثیر می گذارد. از طرفی مکانیزم های دوربین بیرون جهنده نیز فناوری جدیدی هستند که زمان بیشتری احتیاج است تا از دوام و کارایی آن ها مطمئن شویم. بنابراین، بعضی شرکت ها طرحی را برای دوربین سلفی پنهان در زیر صفحه نمایش به ثبت رسانده اند.

اوپو اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را معرفی می نماید

کمپانی چینی اوپو که در چند سال گذشته توانسته است با نوآوری ها و جسارت خود در به کارگیری ایده های جدید به شهرت برسد، این بار تیزر محصولی را منتشر نموده است که ظاهرا به زودی مفهوم دوربین سلفی پنهان در زیر صفحه نمایش را عملی می نماید. در تیزری که برای معرفی این گوشی منتشر شده است، زمان رونمایی از آن را روز 26 ژوئن معادل 5 تیر 1398 اعلام نموده است.

گوشی هوشمند مورد بحث در متن توییتی که در اکانت رسمی این شرکت چینی منتشر شده به این صورت توصیف شده است:

در حال حاضر از مشخصات دیگر این گوشی، به ویژه دوربین اصلی، نحوه قرار گیری و تعداد لنزهای آن اطلاعاتی منتشر نشده است. اما هنوز زود است که بخواهیم درباره دوربین زیر نمایشگر نظر بدهیم و باید دید پس از عرضه نخستین محصولات مجهز به این فناوری، عملکرد آن ها ما را راضی خواهد نمود یا ناامیدانه به سوی بریدگی ها و حفره ها و دوربین های بیرون جهنده مکانیکی برمی گردیم.

مزیت استفاده از این نوع دوربین، محقق کردن مفهوم نمایشگر بدون حاشیه به معنای واقعی کلمه است، اما باید دید آیا این فناوری روی کیفیت عکس های سلفی نیز تاثیر می گذارد یا خیر. اوپو در روز چهارشتبه هفته آینده در نمایشگاه MWC شانگهای از این گوشی رونمایی خواهد نمود.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 225

به "اوپو اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید