دوربین گلکسی زد فولد Special Edition بهتر از گلکسی S24 اولترا خواهد بود

به گزارش سفر به کیش، امروز، سامسونگ از عضو نو خانواده گلکسی خود رونمایی خواهد نمود. این عضو نو که با نام گلکسی زد فولد Special Edition شناخته می گردد، قرار است استانداردهای نوی در دنیای گوشی های تاشو تعریف کند.

دوربین گلکسی زد فولد Special Edition بهتر از گلکسی S24 اولترا خواهد بود

سامسونگ در اطلاعیه خود از نوآوری نو در این محصول سخن گفته است. این نوآوری می تواند به طراحی باریک تر و یا ارتقای قابل توجه دوربین اشاره داشته باشد.

تا به امروز، گوشی های تاشدنی سامسونگ از نظر قدرت دوربین در سایه پرچمداران سری گلکسی S قرار داشتند. حتی گلکسی زد فولد 6 نیز در مقایسه با گلکسی S24 اولترا در بخش دوربین حرف چندانی برای گفتن ندارد.

اما ظاهرا این رویه در حال تغییر است. Ice Universe، افشاگر معروف، ادعا نموده که گلکسی زد فولد Special Edition به یک دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که از دوربین S24 اولترا هم قدرتمندتر است.

پیش از این، ایوان بلس، افشاگر دیگری، خبر از احتمال استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی زد فولد Special Edition داده بود. در آن موقع، معین نبود که سامسونگ از سنسور Isocell HP2 استفاده خواهد نمود یا به علت محدودیت فضا، به سنسور Isocell HP9 روی خواهد آورد.

اما شایعات نو نشان می دهد که سامسونگ از یک دوربین 200 مگاپیکسلی قدرتمند در نسخه ویژه زد فولد 6 استفاده نموده است. هنوز جزئیات دقیق این دوربین معین نیست، اما به احتمال زیاد در رویداد امروز، اطلاعات کامل آن منتشر خواهد شد.

علاوه بر ارتقای دوربین، انتظار می رود که نسخه ویژه زد فولد 6 نازک تر از مدل استاندارد و مجهز به صفحه نمایش بزرگ تر با چین خوردگی کمتر باشد. بعلاوه، گفته می گردد که از قلم S Pen نیز پشتیبانی خواهد نمود. اما متاسفانه، به نظر می رسد که سامسونگ این محصول را فقط در بعضی از بازارها، به خصوص کره جنوبی، عرضه خواهد نمود.

منبع: X.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1403 بروزرسانی: 30 مهر 1403 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2337

به "دوربین گلکسی زد فولد Special Edition بهتر از گلکسی S24 اولترا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین گلکسی زد فولد Special Edition بهتر از گلکسی S24 اولترا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید