انتشار جزئیاتی جدید از چگونگی مرگ جورج فلوید

به گزارش سفر به کیش، روزنامه النهار الجزائر در مصاحبه با یکی از شاهدان حادثه، از جزئیات تازه ای از مرگ جورج فلوید پرده برداشت.

انتشار جزئیاتی جدید از چگونگی مرگ جورج فلوید

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه النهار الجزائر در مصاحبه با صاحب مغازه ای که جورج فلوید، شهروند آمریکایی در کنار آن جان سپرد، از جزئیات تازه ای از چگونگی مرگ جورج فلوید، شهروند سیاهپوست آمریکایی که به دست پلیس آمریکا کشته شد، پرده برداشت.

محمود ابومیاله صاحب مغازه ای که در کنار مغازه او، جورج فلوید کشته شد، در مصاحبه با روزنامه النهار الجزائر گفته جورج فلوید، در آن روز به همراه دوستش وارد فروشگاه زنجیره ای Cub Foods شد و یک اسکناس بیست دلاری به فروشنده پرداخت کرد؛ اما کارمند فروشگاه گفت این اسکناس تقلبی است و پس از آن با پلیس تماس گرفت.

وی در ادامه افزود: پلیس بلافاصله به مکان حادثه آمد و جورج فلوید را در خارج از فروشگاه بازداشت کرد. پس از آن یکی از عناصر پلیس زانوی خود را به روی گردن جورج فلوید به مدت 8 دقیقه گذاشت که در نهایت او در همانجا جان سپرد.

  • روایت دردناک جنایت قتل جورج فلوید از زوایای دوربین های مختلف+ فیلم

این مغازه دار در ادامه افزود فلوید یک مشتری عادی بود که هفته ای دوبار مایحتاج خود را از مغازه او خریداری می کرد. او گفت: ما هیچ روزی از رفتار او شکایتی نداشتیم؛ همچنانکه بار ها ما از افراد پول تقلبی دریافت کرده ایم؛ اما هیچ باری با پلیس تماس نگرفته ایم و اقدام این کارمند فروشگاه خودسرانه بوده است.

او همچنین در خصوص آخرین لحظات زندگی جورج فلوید گفت: فلوید تلاش داشت تا آنچه را که اتفاق افتاده، برای پلیس شرح دهد و آخرین کلماتی که بر زبان آورد، نام مادرش بود.

او همچنین گفت فلوید بر خلاف آنچه که در برخی روایت های خبری دیگر آمده، مبنی بر اینکه او پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد، در همان مکان، جان خود را از دست داد.

گفتنی است در پی قتل جورج فلوید که بر اثر رفتار خشونت بار پلیس در شهر مینیاپولیس آمریکا در ایالت مینه سوتا به وقوع پیوست، ایالت های مختلف آمریکا صحنه تظاهرات و اعتراضات شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1045

به "انتشار جزئیاتی جدید از چگونگی مرگ جورج فلوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار جزئیاتی جدید از چگونگی مرگ جورج فلوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید