امیر محمد بخشی به نشان طلا دست یافت

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش های دنیا 2018 که به میزبانی برزیل در ریودوژانیرو جریان دارد، روز گذشته مبارزات دو وزن 68- و 87+ کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد.

امیر محمد بخشی به نشان طلا دست یافت

امیرمحمد بخشی در وزن 68- کیلوگرم و محمدرضا اینانلو در وزن 87+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند که در نهایت بخشی قهرمان شد و اینانلو نیز با واگذاری نتیجه از دور رقابت ها کنار رفت.

امیرمحمد بخشی در نخستین گام به مصاف ایروم نئی از کامرون رفت و با نتیجه 28 بر 5 پیروز شد و سپس 19 بر 4 برنارد هارکورت کانادایی را شکست داد. وی در نیمه نهایی با رجحان 13 بر 5 مقابل دیوال کویرینو از برزیل راهی مبارزه نهایی شد و در این دیدار نیز 25 بر 5 ولادیمیر از بلغارستان را شکست داد و طلا گرفت.

برای تیم اعزامی کشورمان تاکنون محمد کاظمی، حمیدرضا صدری و بخشی سه نشان طلا کسب نموده و حیدری، اینانلو و ناظمی نیز حذف شده اند.

امروز یکشنبه 11 آذرماه در روز پایانی این رقابت ها هادی تیران ولی پور (وزن 63- کیلوگرم) و رامین حسین قلی زاده (وزن74- کیلوگرم) نیز به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان به مصاف رقبایشان می روند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 506

به "امیر محمد بخشی به نشان طلا دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر محمد بخشی به نشان طلا دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید