افتتاح دومین مرکز نیکوکاری شهرستان اشکذر در منطقه رستاق

به گزارش سفر به کیش، رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: دومین مرکز نیکوکاری محله شهرستان اشکذر در منطقه رستاق افتتاح شد.

افتتاح دومین مرکز نیکوکاری شهرستان اشکذر در منطقه رستاق

به گزارش خبرنگاران، علیرضا خلیلی در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری اظهار داشت: مرکز نیکوکاری محلات، واحدی مردمی و دارای هیئت عامل است و اعضای آن به صورت افتخاری در سطح محلات و روستاها با تمرکز بر مساجد و با موضوع مسجد محله برای توسعه مشارکت های مردمی و ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان با نظارت کمیته امداد فعالیت می کند.

وی با اشاره به اسناد بالادستی کمیته امداد، از مراکز نیکوکاری به عنوان محور رفع فقر و محرومیت در بستر اجتماع یاد کرد و اضافه نمود: فعالیت مراکز نیکوکاری با هدف واگذاری امور مردم به مردم و پیوند محرومان با نیکوکاران است.

هادی هادی نسب فرماندار اشکذر نیز در این مراسم بر نقش محوری مردم در فعالیت های اجتماعی تأکید کرد و گفت: امید است باهمت مردم منطقه رستاق و با فعالیت این مرکز نیکوکاری شاهد کاهش فقر و رفع محرومیت باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانواده های نیازمند و تلاش برای ارتقای زندگی آنان، اضافه نمود: موضوع فعالیت های جهادی نیز باید موردتوجه قرار گیرد تا باهمت و همدلی مسئولان و مردم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و در نتیجه افزایش سطح رفاه مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 434

به "افتتاح دومین مرکز نیکوکاری شهرستان اشکذر در منطقه رستاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دومین مرکز نیکوکاری شهرستان اشکذر در منطقه رستاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید