آزادکاری جایگزینی برای شغل های تمام وقت امروزی

به گزارش سفر به کیش، به علت پیشرفت تکنولوژی آزادکاری جزئی از آینده جوان ها خواهد بود.

بسیاری از شواهد نشان می دهند که کار کردن در آینده بسیار متفاوت با زمان حال خواهد بود. مقالات زیادی در رابطه با مسائل مالی نوشته شده اند و همه آن ها بر این باورند که کارهای تمام وقت به زودی جای خود را به قراردادهای پروژه ای و آزادکاری خواهند داد. در ادامه این مقاله خبرنگاران به آنالیز دلایلی می پردازیم که به ما می گویند چرا آزادکاری در آینده جایگزین شغل های تمام وقت امروزی خواهد شد.

آزادکاری جایگزینی برای شغل های تمام وقت امروزی

1- حل کردن مسائل مالی

گزارش ها نشان می دهند که حدود 35 درصد از نیروی کار آمریکا در سال گذشته پروژه های آزادکاری داشته اند. متخصصان معتقدند که این رقم در آینده افزایش پیدا خواهد نمود. آن ها حتی بر این باورند که طی چند سال آینده شرایط استخدام به شکل سنتی نخواهد بود. بیش از 80 درصد شرکت های بزرگ اعلام نموده اند که می خواهند تعداد کارمندان با ساعات کاری انعطاف پذیر را افزایش دهند و تا سال 2020 آزادکارها، پیمانکارها و کارمندان پاره وقت حدود 40 درصد نیروی کار آمریکا را تشکیل خواهند داد.

2- از بین بردن ناکارآمدی کارمندان

تکنولوژی و رفتارهای مشتری ها با سرعت زیادی در حال حرکت است. کسب و کارها بیش از هر زمانی احتیاج دارند که یک نیروی کار چابک در برابر تغییرات تکنولوژی و حوادث غیرقابل پیش بینی داشته باشند. اما اگر یک شرکت 100 نفر کارمند استخدام کند و تنها از 50 درصد نیروی خود استفاده کند یعنی 50 درصد نیروی اضافه استخدام نموده است. بنابراین آن ها ترجیح می دهند بخشی از پروژه های خود را به افراد آزادکار بسپارند. تکنولوژی رایانش ابری نیز به همین صورت است. ما در گذشته برای استفاده از بخشی از امکانات یک نرم افزار مجبور بودیم هزینه استفاده از تمام امکانات آن را پرداخت کنیم. سیستم رایانش ابری این مشکل را حل نموده است و ما می توانیم این روزها تنها به مقدار ای که از امکانات استفاده می کنیم، پول پرداخت کنیم.

3- بهبود شرایط به نفع کارمندان

در حال حاضر هزینه های بیمه سلامتی به گونه ای شده است که حتی کارمندان تمام وقت باید پول زیادی بابت آن پرداخت نمایند و به همین علت ترجیح می دهند از امکانات آن بهره مند نشوند. ازآنجایی که آزادکارها خودشان باید هزینه های پزشکی و دندان پزشکی خود را پرداخت نمایند، در آینده حق انتخاب بیشتری خواهند داشت.

4- راحت و بدون دردسر بودن آزادکاری

امروزه نرم افزار و سایت هایی که آزادکارها و مشتری ها را به هم پیوند بزنند، بسیار زیاد شده اند و به طور گسترده در دسترس هستند. سایت های بسیاری وجود دارند که شما با عضویت در آن ها می توانید به راحتی پروژه های مختلف را بر اساس موضوع جستجو کنید و هرکدام که مهارت های لازم را برای انجام دادنشان دارید، قبول کنید. این سایت ها در ازای معرفی کردن پروژه ، درصد کمی از عایدی شما را به نفع خودشان کم می نمایند. اگر شما هم در پی انجام پروژه های آزادکاری هستید، می توانید سایت های فعال داخل کشور در این زمینه را با جستجویی ساده در اینترنت بیابید.

5- هواداری جوانان از شرایط انعطاف پذیر

جوانان نسلی هستند که با موبایل های هوشمند بزرگ شده اند. آن ها هوادار کار ثابت نیستند و دوست دارند گاهی اوقات 1 ساعت و گاهی اوقات 6 ماه زمان برای انجام دادن پروژه ها صرف نمایند. آن ها در همه حال به داده های مورد احتیاج خود دسترسی دارند و می توانند پروژه های خود را فارغ از مکانی که در آن قرار دارند و در اسرع وقت به مشتری تحویل بدهند.

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1975

به "آزادکاری جایگزینی برای شغل های تمام وقت امروزی" امتیاز دهید

18 کاربر به "آزادکاری جایگزینی برای شغل های تمام وقت امروزی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاری جایگزینی برای شغل های تمام وقت امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید