آخرین وضعیت روستای غریبی ها دهدز ، خطر رانش کوه وجود دارد

به گزارش سفر به کیش، فرماندار ایذه با اشاره به تخلیه پنج خانه در روستای در روستای میراحمد غریبی ها دهدز گفت: این روستا در جهت رانش کوه واقع شده است و خانواده ها اکنون در یک مدرسه اسکان داده شده اند.

آخرین وضعیت روستای غریبی ها دهدز ، خطر رانش کوه وجود دارد

مصطفی سمالی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد جابه جایی بعضی خانواده ها در روستای میراحمد غریبی ها در دهدز و انتقال این خانواده ها به یک منطقه امن، اظهار کرد: در مجموع پنج خانه تخلیه شده است و خانواده ها به مکان امن انتقال یافته و در یک مدرسه اسکان داده شده اند.

وی اضافه کرد: این روستا در جهت رانش کوه واقع شده است. این خانه ها به دلیل شرایط اضطراری که داشتند تخلیه شدند و خانه های دیگر این روستا تخلیه نشده اند. هم اکنون تیم های هلال احمر و نیروهای امدادی نیز در منطقه مستقر هستند.

فرماندار ایذه با اشاره به احتمال خطر رانش کوه در منطقه گفت: به دلیل بارندگی شدید باران زمین نرم شده بود و برای پیشگیری از اتفاقات احتمالی، تخلیه منازل در خطر انجام شد. این روستا در شیب واقع شده است و همچنین عقب نشینی آب سد کارون 3 نیز در این منطقه اتفاق افتاده است. همه این موارد موجب خطرناک بودن منطقه شده اند.

سمالی اظهار داشت: خانواده ها به صورت موقت در یک مدرسه اسکان اضطراری داده شده اند اما به طور کلی روستای میراحمد غریبی ها باید جابه جا گردد. با این وجود دیگر روستاهای در این منطقه در خطر نیستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 126

به "آخرین وضعیت روستای غریبی ها دهدز ، خطر رانش کوه وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت روستای غریبی ها دهدز ، خطر رانش کوه وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید