گردنبندی که شما را لاغر می نماید

به گزارش سفر به کیش، گردنبند هوشمند FitTo را پوشیده و با یاری آن در برابر وسوسه پرخوری و ریزه خواری مقاومت کنید. این فناوری به محض پرخوری به لرزه درآمده و کاربر را آگاه می نماید.

گردنبندی که شما را لاغر می نماید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

این گجت پوشیدنی امکان پیگیری صحیح یک برنامه غذایی تناسب اندام و لاغری را برای کاربران فراهم نموده و با رصد لحظه به لحظه میزان کالری وارد شده به وسیله غذا به بدن را اندازه می گیرد. این گردنبند براق و شیک، اطلاعات وارد شده از کالری مورد احتیاج بدن و وعده های غذایی را ثبت نموده و به محض فعال شدن ، پیگیری های لازم را انجام می دهد. به محض اینکه کاربرغذایی خارج از برنامه معین شده خورده یا ریزه خواری را شروع کند این سیستم به لرزش درآمده و از این طریق ،کاربر را درعدم رعایت برنامه غذایی متناسب مطلع می نماید. کاربر به محض احساس لرزش های ملایم در ناحیه گردن متوجه شده و با ممارست کنترل بیشتری را در خوردن غذای روزانه و کالری وارد شده به بدن پیدا می نماید.

کاربران برای بهره گیری از این سیستم ابتدا باید اپلیکیشن این گردنبند را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های(Android و iOS) نصب نموده و میزان کالری وارد شده به وسیله غذا خوردن و همچنین تعداد وعده های غذایی را در آن ثبت نمایند. با اتصال تلفن همراه به این گردنبند، اطلاعات ثبت شده به وسیله هوش مصنوعی راهنمایی شده و نظارتی دائمی بر نحوه عملکرد غذاخوردن کاربر شروع می گردد. این سیستم علاوه بر یادآوری پرخوری و ریزه خواری، میزان کالری وارد شده به بدن را طی روز اندازه گیری نموده و اطلاعات و داده های ثبت شده را به تلفن همراه کاربر ارسال می نماید.

این گردنبند همچنین براساس اطلاعات ثبت شده، توصیه های تشویقی متعددی را به کاربر ارسال نموده و وی را در داشتن تناسب اندام کمک می نماید. FitTo باریک و ضد آب طراحی شده است تا کاربران بدون هیچ مسئله ای آن را پوشیده و از آن استفاده دائمی نمایند. این گردنبند لاغری در حال حاضر در سایت کیک استارتر با قیمتی برابر 51 دلار پیش فروش می گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 608

به "گردنبندی که شما را لاغر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردنبندی که شما را لاغر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید