واتساپ قابلیت حذف پیغام ها به وسیله مدیران گروه را عرضه می نماید

به گزارش سفر به کیش، افشاگر معروف اطلاعات و قابلیت های واتساپ یعنی WABetaInfo در جدیدترین گزارش خود آورده که این پیغام رسان در حال کار روی انتشار قابلیتی است که به مدیران گروه ها اجازه می دهد هر پیغامی را حذف نمایند. مدیران گروه با افزوده شدن این قابلیت کاربردی می توانند گروه های واتساپی خود را بهتر از قبل مدیریت نمایند.

واتساپ قابلیت حذف پیغام ها به وسیله مدیران گروه را عرضه می نماید

برای آنالیز اینکه این قابلیت برای شما ارائه شده یا نه، اگر مدیر گروهی در واتساپ هستید سعی کنید پیغامی از کاربران را حذف کنید. اگر هنگام حذف پیغام گزینه delete for everyone یا حذف برای همه به شما نشان داده شد، بنابراین این قابلیت برای شما فعال شده و از این پس می توانید پیغام های کاربران را از گروه پاک کنید. البته باید اشاره کنیم که هر وقت شما پیغامی از کاربران را در گروه پاک می کنید، نام شما جای آن پیغام باقی خواهند ماند و همه کاربران متوجه می شوند که شما آن پیغام را پاک نموده اید.

در نسخه 2.22.17.12 واتساپ بتای اندروید، این قابلیت در اختیار کاربران بتا قرار گرفته و انتظار داریم در هفته های بعد این قابلیت در اختیار همه کاربران عمومی واتساپ قرار بگیرد. علاوه بر این، واتساپ در حال انتشار یک به روزرسانی برای آیکون catch-up است. آیکون catch-up در نوترین نسخه بتا در چت های بعضی از کاربران بدون هیچ علت ظاهری ظاهر می گردد که واتساپ میخواهد با انتشار یک به روزرسانی این باگ را رفع سازد. برای کسانی نمی دانند باید بگوییم که آیکون catch-up (@)، معمولاً زمانی که یکی از افراد گروه نام شما را می نویسد برای شما ظاهر می گردد.

به همین دلیل، این پیغام رسان روی قابلیت پشتیبانی از قابلیت چند دیوایس هوشمند کار می نماید. پشتیبانی از قابلیت چند دیوایس هوشمند در واتساپ به شما امکان می دهد گوشی هوشمند دیگری را به طور هم زمان به یک حساب کاربری اضافه کنید. فرایند همگام سازی چت ها ظاهراً زمانی که با گوشی هوشمند دوم وارد حساب خود می شوید، به صورت اتوماتیک انجام خواهد گرفت. با این حال، بسته به تعداد مکالمات شما، تکمیل فرآیند ممکن است کمی طول بکشد.

نوترین خبرها در خصوص قابلیت های نو واتساپ حاکی از آن است که این پلتفرم قابلیت پیش نمایش پیشرفته لینک ها در استاتوس را آزمایش می نماید. اکنون اگر بخواهید لینکی را در بخش استاتوس واتساپ با سایر کاربران به اشتراک بگذارید، تنها متن و آدرس آن به دیگران نشان داده می گردد. پیش نمایش پیشرفته لینک ها به کاربرانی که از استاتوس شما بازدید می نمایند، اطلاعاتی در خصوص محتوای آن لینک نشان خواهد داد.

منبع: Fonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2104

به "واتساپ قابلیت حذف پیغام ها به وسیله مدیران گروه را عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ قابلیت حذف پیغام ها به وسیله مدیران گروه را عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید