لوکس ترین هتل های ویتنام

به گزارش سفر به کیش، اگر قصد سفر به کشور زیبای ویتنام را دارید می توانید برای استراحت و اقامت, بهترین هتل های ویتنام که برای هر نوع سلیقه ای در نظر گرفته شده را انتخاب کنید. شما می توانید با هر رده قیمتی یک هتل مناسب برای خود انتخاب نموده، در آن زندگی کنید و از سفر خود لذت ببرید. سرمایه داران ویتنامی برای راحتی بیشتر مسافران کشور خود, در مناطق مختلف ویتنام هتل های لوکس ساخته اند که هر مسافری نسبت به سلیقه خود آن را انتخاب کند که میتوان به مناطق ساحلی, شهرهای عظیم و مناطق روستایی اشاره نمود. در ان مطلب قصد داریم چند تا از بهترین هتل های ویتنام را برای شما معرفی کنیم.

لوکس ترین هتل های ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

مجلل ترین هتل های ویتنام

هتل سوفیتل لجند متروپل هانوی

هتل سوفیتل لجند متروپل هانوی، در مرکز شهر هانوی واقع شده است و فاصله آن تا دریاچه هوان کیم و موزه ملی تاریخ ویتنام 10 دقیقه با پای پیاده است. هتل در فضای بیرونی، یک استخر آب گرم دارد که شنا در آن بسیار لذت بخش است، می توانید از امکاناتی مثل حمام ترکی و جکوزی نیز بهره ببرید. اتاق ها آنقدر عظیم هستند که به راحتی یک خانواده با چندین بچه در آن جا می شوند و دیگر لازم نیست اعضای خانواده دراتاق های مختلف پخش شوند.

هتل شرایتون نها ترانگ

هتل شرایتون نها ترانگ در مقابل یکی از زیباترین خلیج های دنیا ساخته شده است و دسترسی آسانی به ساحل دارد، این ساحل زیبا مکانی مناسب برای پرش اشخاصی است که به شیرجه و غواصی علاقه دارند، می توانید در این ساحل ماسه ای زیبا قدم بزنید و در آنجا نوشیدنی های خوشمزه بنوشید، هر یک از 284 اتاق این هتل چشم انداز دریا دارد و امکانات آن شامل باشگاه، استخر و 6 رستوران مجهز و زیبا است.

هتل سان رایز نها ترانگ از محبوب ترین هتل های ویتنام

یکی دیگر از هتل های ویتنام, هتل سان رایز نها ترانگ است که دارای 120 اتاق است که همه اتاق ها و سوییت ها چشم انداز 180 درجه ای از دریا دارند، و سوییت های اختصاصی آن در داخل بالکن دارای امکاناتی مثل جکوزی می باشند. در مرکز هتل، استخر سربازی به سبک رومی ساخته شده که بسیار زیباست. مهمانان هر زمان و هر کجای هتل که باشند می توانند دسترسی رایگان به اینترنت داشته باشند. کافه هتل چشم انداز زیبایی از خلیج دارد و در آن انواع نوشیدنی ها سرو می گردد.

هتل ایواسون آنا ماندانا

این هتل یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ویتنام است که درساحل نها ترانگ قرار گرفته است و در آن می توانید از چشم انداز خیره نماینده بسیار زیبای خلیج نها ترانگ لذت ببرید. طراحی و دکوراسیون زیبای این هتل و همینطور قرار دریافت آن در جنگل های استوایی با چشم انداز تماشایی، از این مکان هتلی رویایی ساخته است. همه واحدها دارای جکوزی و اینترنت رایگان است و در رستوران ساحلی این هتل می توانید از طعم غذاهای دریایی لذت ببرید.

هتل لا رزیدنس هوئه

هتل لا رزیدنس هوئه، در مرکز شهر هوئه واقع شده است و دارای 122 اتاق عظیم است که امکانات زیادی برای مهمانان هتل دارند، در رستوران هتل, غذاهای محلی و بین المللی سرو می گردد و در کافه آن هم انواع نوشیدنی ها و آب میوه های مختلف را می توانید امتحان کنید و از طعم آن ها لذت ببرید. همچنین می توانید در باشگاه, تمرینات ورزشی انجام دهید و در استخر مجهز و تمیز آن از شناکردن لذت ببرید.

روستای پیلگریمج

روستای پیلگریمج 7 کیلومتر مانده به مرکز شهر هوئه واقع شده است و به مهمانان های خود، خانه های روستایی می دهد. این اقامتگاه لوکس در سال 2007 بازسازی شد و ترکیبی از فرهنگ محلی، مفاهیم هنری مدرن و سبک های سنتی ویتنامی را در اتاق های خود به کار برده است. این مجموعه, 99 واحد اقامتی,27 واحد لوکس,15 خانه های ییلاقی ماه عسل, 5 کلبه روی آب ماه عسل و 3 خانه برروی آب دارد.

هتل نام های

هتل نام های در منطقه ای آرام و دلنشین در امتداد ساحل بکر دریای چین قرارگرفته است. همه اتاق های هتل در دل زیباترین و سرسبزترین چشم اندازهای این ناحیه واقع شده اند. برخی از این اتاق ها، منظره رو به دریای چین و جزیره چم را پیش روی مهمانان قرار می دهند. مهمانان عزیز می توانند در یکی از سه استخر ساحلی هتل شنا نمایند یا از بازی تنیس خود لذت ببرند.

هتل پارک حیات سایگون

پارک حیات، یکیدیگر از هتل های مجلل ویتنام است که در میدان لام سون هوشی مین قرار گرفته است؛ به خاطر همین مهمانان دسترسی آسانی به جاذبه هایی نظیر پارک سایگون و تئاتر شهرداری هوشی مین دارند. این هتل دارای 252 اتاق و امکاناتی نظیر: تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و اینترنت با سرعت بالا می باشد. همچنین، مهمانان می توانند ازاستخر، باشگاه بدنسازی و آبگرم رویایی هتل استفاده نمایند و از خدمات ماساژ و زیبایی بهره مند شوند.

هتل لندن ساپا درخشان از دیگر هتل های ویتنام

با وارد شدن به ورودی هتل, سقف درخشان و بلندی را مشاهده خواهید کرد، سقف و دیوار های هتل با نقش های هنری و سنتی ویتنامی تزئین شده اند. لندن ساپا هتل, دارای اتاق های عظیم و جادار است که مزیین به طرح های هنری سنتی و مدرن است . برای چمدان ها و لوازم شخصی تان کلی فضا در این اتاق های عظیم تعبیه شده است. در این هتل می توانید با کرایه کردن دوچرخه به راحتی در طبیعت زیبای ساپا گردش کنید. صبحانه لذیذ ویتنامی را هر صبح میل نموده و با انرژی به ادامه گردش خود بپردازید. هتل موقعیت بسیار خوبی دارد و در مرکز شهر واقع شده است و مسئله ای در رفت و آمد و بازدید از جاذبه های محبوب و خرید نخواهید داشت و فاصله زیادی با رستوران ها و کافه ها نیز ندارید. بازار شبانه ساپا در اطراف هتل واقع شده است که با قدم زدن میتوانید از آن دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1102

به "لوکس ترین هتل های ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید