شاگردان مجیدی برد را با مساوی عوض کردند؛ اتحاد کلباء 2، البطائح 2

به گزارش سفر به کیش، در اولین هفته از دور برگشت رقابت های لیگ امارات موسوم به ادنوک لیگ، البطائح در ورزشگاه خانگی خود میزبان اتحاد کلباء بود و درحالیکه این ملاقات تا دقیقه 84 با رجحان دو بر صفر تیم مجیدی در جریان بود، نهایتا با تساوی 2 - 2 به خاتمه رسید.

شاگردان مجیدی برد را با مساوی عوض کردند؛ اتحاد کلباء 2، البطائح 2

این بازی درگیرانه بیشتر در میانه میدان دنبال می شد تا اینکه بالاخره در دقیقه 33 قفل دروازه ها باز شد. روی ارسال خوب الکساندر چیکالداو به دهانه دروازه، دنیل بسا با یک ضربه رباح ماجری دیدنی توپ را به تور دروازه البطائح چسباند و تیمش را پیش انداخت.

در نیمه دوم چیکالداو توانست یک گل دیدنی را وارد دروازه میزبان کند. کلباء پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک دیدنی الکساندر چیکالداو با برخورد به زیر طاق دروازه البطائح، پشت خط دروازه فرود آمد و به درون زمین بازگشت که یاری داور به درستی این صحنه را گل دوم کلباء اعلام نمود.

در ادامه چیکالداو می توانست اختلاف را به عدد سه برساند. یک ارسال از سمت راست و توپی که جلوتر از نقطه پنالتی به این بازیکن رومانیایی رسید، با یک شوت محکم همراه شد اما زاید احمد سنگربان البطائح با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

تیم میزبان خاتمه در دقیقه توانست در دقیقه 84 به گل برسد. روی شوتی که به وسیله سنگربان کلباء دفع شده بود، توپ مقابل سوکو گاساما نهاده شد که تکل عبدالعزیز حمد منجر به سرنگونی این بازیکن شد. در شرایطی که به نظر می رسید یاری داور ابتدا آفساید اعلام نموده، اما این صحنه به VAR رفت و داور یک خطای پنالتی به سود البطائح اعلام نمود. ژوائو پدرو پشت این توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

اما این انتها کار نبود چرا که عبدالعزیز حمد مدافع اتحاد کلباء که شب بدی را سپری می کرد، باز هم و در دقیقه 90+3 به روی سوکو گاساما مرتکب خطای پنالتی شد. این صحنه ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه اعلام و مدافع کلباء نیز با کارت قرمز اخراج شد اما داور پس از مشورت با یاری داور ویدیویی، یک خطای پنالتی دیگر به سود البطائح اعلام نمود و لورنسو این پنالتی را وارد دروازه کلباء کرد.

در نهایت این ملاقات که تا دقیقه 84 با پیروزی دو بر صفر تیم مجیدی در جریان بود، با تساوی 2 - 2 به انتها رسید.

منبع : خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2196

به "شاگردان مجیدی برد را با مساوی عوض کردند؛ اتحاد کلباء 2، البطائح 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان مجیدی برد را با مساوی عوض کردند؛ اتحاد کلباء 2، البطائح 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید