سریال ترش و شیرین از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می گردد

به گزارش سفر به کیش، مسعود مجرد در تبادل نظر با خبرنگاران نوروز سال جاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با تولیدات متنوع نوروز سال جاری مهمان خانه هم استانی ها می گردد اضافه کرد: برنامه یاز نغمه سی، یاز گلیر، ائویمیز و سریال طنز ترش و شیرین از بخش سیما از جمله برنامه های جذابی است که برای هم استانی ها تدارک دیده شده است.

سریال ترش و شیرین از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می گردد

وی ادامه داد: بخش صدای صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نوروز 98 را با ویژه برنامه تحویل سال با عنوان باهارا سلام (سلام به بهار)،گلدی باهار (بهار آمد) به تهبه کنندگی محمدعلی عبدالی و یاز نفسی (نفس بهار) به تهیه کنندگی زینب اسمی در خدمت مخاطبین خواهد بود.

مجرد برنامه نوروز نغمه لری با موضوع گردشگری را از دیگر برنامه ها معرفی کرد و اضافه کرد: معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی استان، ارتباط زنده با سایر مراکز صداوسیما و گزارش های متنوع از مسافران و مهمانان نوروز در سراسر استان از آیتم های سایر برنامه های صدای مرکز آذربایجان غربی در ایام نوروز 98 خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز با برنامه های شاد و متنوع، میهمان خانه های گرم و صمیمی مردم استان در ایام نوروز 98 خواهد بود.

وی ادامه داد: سیمای مرکز آذربایجان غربی نوروز 98 را با یازگلیر (بهار می آید)،ائویمیز، سلام اوشاقلار، سریال طنز تازه فراوری شده تورشا شیرین، برنامه شاد یاشا با رویکرد طنزنمایشی و بیزیم ائللر با رویکرد فولکلور، مستندهای معرفی استان، نغمه عاشقی و دیدار در مراکان و نیز مستندهای فلامینگو ها و در جهت زاب از آنتن سیمای استانی پخش به استقبال سال جدید می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 164

به "سریال ترش و شیرین از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال ترش و شیرین از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید