روایت اسماعیلی از فشار به قوه قضائیه برای مرخصی یک آقازاده خبرنگاران

به گزارش سفر به کیش، سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای مرخصی یکی از آقازاده هایی که در زندان است با بنده مکررا تماس گرفته می شد، ولی ما برابر آنچه ضوابط و مقررات مشخص نموده است قبول نکردیم.

روایت اسماعیلی از فشار به قوه قضائیه برای مرخصی یک آقازاده خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه درباره اعمال فشار ها به قوه قضاییه در مورد بعضی پرونده های اظهار کرد: اینکه تماس ها، پیگیری ها و مکاتبات و تقاضا هایی در بعضی پرونده ها حاصل می گردد، یک واقعیت خارجی است.

وی درباره برخورد خود با اینگونه سفارشات و تقاضا ها گفت: آن هایی که من را می شناسند می دانند که من گوشم به این حرف ها بدهکار نیست و لذا بنده می توانم ادعا کنم که کمترین مراجعه برای سفارش در مورد پرونده ها را در بین همکارانم داشته ام، اما بی مراجعه هم نبوده ام لکن من یک بیان کاملا منطبق بر واقع دارم که مسئله ای هم برایم ایجاد نمی کند این است که می گویم مطلب شما را آنالیز می کنم.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که بیشترین درخواست از شما در سال 1399 در مورد کدام پرونده بوده است اظهار کرد: برای مرخصی یکی از آقازاده هایی که در زندان است با بنده مکررا تماس گرفته می شد، ولی ما برابر آنچه ضوابط و مقررات معین نموده است قبول نکردیم و در جایی که به دیگران مرخصی دادیم به او هم مرخصی دادیم و امتیاز ویژه ای لحاظ نکردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1565

به "روایت اسماعیلی از فشار به قوه قضائیه برای مرخصی یک آقازاده خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت اسماعیلی از فشار به قوه قضائیه برای مرخصی یک آقازاده خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید