برطرف تصرف 3300 متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان از برطرف تصرف سه هزار و 300 متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق اطلاع داد.

برطرف تصرف 3300 متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق

به گزارش خبرنگاران، عبدالعلیم درازهی اضافه کرد: تعدادی از متجاوزان به اراضی دولتی قصد داشتند در 3 هزار و 300 متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق در قالب دو قطعه ساخت و ساز غیر مجاز انجام دهند که با اقدام به موقع یگان حفاظت این اداره از این اقدام غیر قانونی جلوگیری شد.

وی تاکید نمود: گشت حفاظت اراضی این اداره با حمایت دستگاه های امنیتی و نظارتی، موضوع مبارزه با زمین خواری را با جدیت در دستور کار قرار داده و در تمام منطقه ها تحت پوش از هرگونه تحرک جهت تصرف غیرقانونی اراضی دولتی با قاطعیت جلوگیری می کند.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان سراوان تاکید نمود: شهروندان چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرستان های منطقه را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص به وسیله اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان و سایر دستگاههای اجرایی به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز نمایند.

درازهی در انتها خاطر نشان کرد: شماره تلفن 1656 یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان برای تماس و اطلاع رسانی شهروندان گرامی در خصوص تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرض به اراضی ملی و دولتی مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1861

به "برطرف تصرف 3300 متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تصرف 3300 متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید