دکوراسیون آشپزخانه کوچک با چیدمانی هوشمندانه و کاربردی

به گزارش سفر به کیش، چیدمان هوشمندانه و کاربردی در دکوراسیون آشپزخانه کوچک یک وظیفه مهم و اساسی است و در صورت اجرای درست، فضای کم در آشپزخانه را متحول می نماید گویی که معجزه ای اتفاق افتاده و فضا گسترش یافته است! در این مطلب با دکوراسیون هایی آشنا می شویم که از سانت سانت فضا استفاده ای بهینه کردند و به همین خاطر توانسته اند فضایی ناجور و مشکل ساز را شیک و لوکس جلوه دهند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک با چیدمانی هوشمندانه و کاربردی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

هیچ وقت اجازه ندهید که فضاهای کوچک مانند یک مانع بر سر راه شما برای ساختتن فضای رویایی و مورد علاقه تان در خانه گردد. سعی کنید با انتخاب درست ابزار آلات و اکسسوری های آشپزخانه از قرار دادن لوازم غیر ضروری دوری کنید تا با این کار از بهم ریختگی فضا جلوگیری نموده باشید. سعی کنید در دکوراسیون خود از مواد متضاد برای ایجاد جلوه ای جذاب و گیرا بهره ببرید زمانی که با محدودیت فضا روبرو هستید بهتر است از لوازم ایستاده و شیک استغاده کنید تا علاوه بر اشغال کمتر فضا همچنان جلوه آشپزخانه را لوکس و زیبا نشان داده باشید. اما یکی از مهم ترین و البته جاگیرترین لوازم آشپزخانه هم کابینت ها هستند.

همانطور که می دانید کابینت ها در انواع اندازه ها و شکل ها وجود دارند بنابراین سعی کنید بهترین گزینه را نسبت به فضای موجود انتخاب کنید زیرا در هر صورت باز هم با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی روبرو خواهید شد. استفاده از کابینت های کشویی و باریک در نگهداری قوطی ها، بطری ها و جا ادویه ای ها بسیار مناسب هستند. سعی کنید در کنار کابینت ها از شلف ها و قفسه های موازی بهره ببرید زیرا استفاده بیش از حد از کابینت ها می تواند فضا را گرفته و تنگ نشان دهد در صورتی که شلف ها باز و موازی علاوه بر اینکه کاربردی و زیبا هستند فضا را از ناراحتی دور می نمایند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

منبع: اتاق
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1296

به "دکوراسیون آشپزخانه کوچک با چیدمانی هوشمندانه و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون آشپزخانه کوچک با چیدمانی هوشمندانه و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید