حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در مناطق آب گرفته اهواز

به گزارش سفر به کیش، رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آبگرفتگی ها در نقاط مختلف اهواز بازدید کرد.

حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در مناطق آب گرفته اهواز

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که صبح امروز به استان خوزستان سفر نموده است، بلافاصله با همراهی مدیر کل مدیریت بحران خوزستان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز و رییس آتش نشانی اهواز به منطقه شهرک دانشگاه اهواز عزیمت کرد.

نجار گفت: در حال حاضر شهرک دانشگاه اهواز بیشترین میزان آبگرفتگی در این شهرستان را دارد و از روز سه شنبه ماشین آلات و تجهیزات لازم برای تخلیه آب در آن منطقه مستقر شده اما خانه های مردم در این منطقه در محاصره آب هستند و بسیاری از خودروها در پارکینگ های آپارتمان ها زیر آب هستند که تا زمان تخلیه کامل آب، امکان خارج کردن آنها وجود ندارد.

نجار از تعدادی از منازل زیر آب رفته در این منطقه بازدید کرد و ضمن گفت وگو با اهالی از کوشش و مساعدت مجموعه دستگاه های عضو ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برای جبران خسارت اطلاع داد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور سپس به کوی مشخص زاده رفت و از احداث کانال رو باز که توسط سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آب و فاضلاب اهواز اجرا شده دیدن کرد و خواهان تسریع در انتقال آبگرفتگی شهر به رودخانه به وسیله این کانال شد.

عصر روز دوشنبه هفته گذشته با بارش باران در خوزستان بیشتر مناطق خوزستان از جمله اهواز دچار آبگرفتگی شدند که با گذشت پنج روز همچنان بعضی از مناطق این استان درگیر آبگرفتگی هستند.

نجار با حضور در شهرستان کارون از کوت عبدالله بازدید و موانع احتمالی تخلیه سیلاب را آنالیز و دستورات لازم را صادر کرد

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که امروز به استان خوزستان سفر نموده است، پس از اهواز به شهرستان کارون رفت و پس از حضور در فرمانداری این شهرستان، از نقاطی از شهر کوت عبدالله که پس از باران روز دوشنبه هفته گذشته دچار آبگرفتگی شده بودند بازدید کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه نمود: بخش عمده آبگرفتگی در شهر کوت عبدالله کارون با یاری سازمان آب و برق خوزستان، شرکت ملی حفاری و دیگر دستگاههای متولی رفع شده است اما همچنان مردم این شهر از تجمع فاضلاب در سطح خیابان ها ناراضی هستند.

نجار با حضور در میان اهالی کوت عبدالله آن ها را به صبر دعوت کرد و سپس از سازمان آب و برق خوزستان و فرمانداری شهرستان کارون خواست نسبت به ساماندهی زیرساخت فاضلاب این شهر سرعت عمل داشته باشند.

وی همچنین به خانوارهایی که در باران اخیر دچار خسارت شده اند بیان کرد بسته لوازم خانگی برای آنها درنظر گرفته شده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور سپس به کوی مشعلی این شهرستان رفت و از فرایند تخلیه آب معابر و خیابانهای این محله نیز بازدید کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور صبح شنبه وارد اهواز شد و به همراه کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان، بهنام مریدی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز و ابراهیم قنبری، رییس آتش نشانی اهواز از شهرک دانشگاه اهواز و کوی مشخص زاده بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 638

به "حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در مناطق آب گرفته اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در مناطق آب گرفته اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید