اخراج معاون مدرسه به دلیل ضرب و شتم دانش آموزی در تبریز

به گزارش سفر به کیش، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: عامل ضرب و شتم یک دانش آموز در تبریز، با رأی هیات تخلفات توبیخ و اخراج شد.

اخراج معاون مدرسه به دلیل ضرب و شتم دانش آموزی در تبریز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، روز 14 بهمن خبری مبنی بر ضرب و شتم یک دانش آموز نوجوان توسط معاون آموزشی در یکی از مدارس تبریز در استان آذربایجان شرقی منتشر شد که حساسیت رسانه ها و افکار عمومی را برانگیخت و با واکنش سریع مسئولان آموزش و پرورش استان روبرو شد.

جعفر پاشایی گفت: این اداره کل، به این گونه تخلفات و رفتارها حساسیت ویژه ای دارد، در کمتر از 24 ساعت این موضوع آنالیز و با متخلف با قاطعیت برخورد شد.

وی تاکید نمود: موضوع ضرب و شتم یا هر گونه تنبیه بدنی به هر دلیل و به شیوه های مختلف تخلف بوده و این بحث بارها در جلسات مختلف تاکید شده و در بخشنامه های مکرر به مراکز آموزشی و پرورشی استان ابلاغ شده است و به هیچ وجه این قبیل مسائل قابل قبول نیست.

  • موضوع ضرب و شتم دانش آموز در یکی از مدارس آذربایجان شرقی پیگیری می گردد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 751

به "اخراج معاون مدرسه به دلیل ضرب و شتم دانش آموزی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج معاون مدرسه به دلیل ضرب و شتم دانش آموزی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید