یزدی: شناخت بسیار خوبی از پیکان داریم

به گزارش سفر به کیش، سرمربی استقلال خوزستان تاکید نمود که شناخت بسیار خوبی از پیکان دارد.

یزدی: شناخت بسیار خوبی از پیکان داریم

به گزارش خبرنگاران، استقلال خوزستان از هفته ششم لیگ برتر به مصاف پیکان می رود. داریوش یزدی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: به نظرم پیکان تیم قابل احترامی است چرا که از نظر مدیریتی و فنی شرایط بسیار مطلوبی دارد. امیدوارم بازی بسیار خوبی را ببینیم. نکته مسلم این است که شناخت خوبی از پیکان داریم و تفکرات کادر فنی و مجموعه بازیکنان مطلعیم. راهکارهای مناسبی را از قبل طراحی کردیم که امیدوارم در بازی پیاده کنیم و نتیجه مطلوبی را به دست بیاوریم.

هستیم که البته همه باشگاه ها با مشکل مالی مواجهند. شاید 90 درصد باشگاه های ما با مشکل مالی مواجهند اما سال جاری آمدیم کار را آغاز کردیم و دکتر غفوری که رییس کارخانه هستند دیدگاه های فوتبالی دارند و تا به حال 20 درصد از قراردادها پرداخت گردیده است. الان مشکل خاصی نداریم اما بودجه مان کم است همه در کوشش هستند که ما سال خوبی داشته باشیم.

وی درباره مسائل فنی بازی هم گفت: وضعیت تیم ما مثل پیکان است. آن ها از نظر گل خورده یک گل از ما کمتر خورده اند اما تیم ما جوان است و فکر می کنم نسبت به تیم پیکان دیرتر آغاز کردیم و بحث آماده سازی مان به خوبی شکل نگرفت. یعنی چالش هایی که ما الان در حال رفع کردن آن ها هستیم باید در طول آماده سازی خودمان این کارها را انجام می دادیم. الان تیم ما طوری است که به شرایط تاکتیکی نسبی رسیده و قطعا از این به بعد بهتر خواهد بود. امیدوار هستیم با ادامه این روند کاری که تا به حال پنج گل دریافت نموده ایم روند بهتری را داشته باشیم.

او درباره وضعیت یونس دلفی هم گفت: او یکی از بازیکنان مستعد کشور است. علی رغم این که به او احتیاج داریم این بازیکن را در اختیار تیم ملی امید گذاشتیم. به شخصه دوست دارم این بازیکن پیشرفت کند و علاقه مندم در اروپا پیشرفت کند. الان از باشگاه آیندهوون پیشنهاد دارد. اگر او به اروپا برود قطعا برای تیم ملی بهتر خواهد شد. او الان درصدد این است که تست پزشکی اش را در باشگاه انجام دهد و در آینده خیلی نزدیک اگر تست پزشکی اش با موفقیت انجام گردد به باشگاه آیندهوون منتقل می گردد و ما از این بابت خوشحالیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 16

به "یزدی: شناخت بسیار خوبی از پیکان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی: شناخت بسیار خوبی از پیکان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید