نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در کرمان برپا می گردد

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، روح الله خدیشی گفت: بنا بر مصوبه هیئت مدیره خانه مطبوعات و همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های کرمان همزمان با نمایشگاه کتاب استان از 19 تا 25 آبان ماه برگزار می گردد.

نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در کرمان برپا می گردد

وی ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان همزمان با نمایشگاه کتاب با هدف ایجاد فرصت معرفی رسانه های استان با مخاطبان و آشنایی اهالی فرهنگ با آخرین تولیدات رسانه ای برپا می گردد.

خدیشی ادامه داد: استفاده از فرصت بازدید قابل توجه هم استانی ها از نمایشگاه سالانه کتاب استان اصلی ترین هدف ما برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها است. همچنین با توجه به وضعیت وخیم اقتصادی رسانه ها کوشش گردیده است این نمایشگاه با کمترین هزینه برای رسانه ها برپا گردد.

وی افزود: در برپایی چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان اضافه بر همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت نمایشگاههای جنوبشرق را کنار خود خواهیم داشت.

مدیر خانه مطبوعات استان کرمان شرح داد: برگزاری کارگاههای آموزشی توسط کمیته آموزش خانه مطبوعات، برپایی نشست های خبری با عنوان اتاق شیشه ای و اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان و اعلام نفرات برتر از جمله برنامه های خانه مطبوعات در برگزاری نمایشگاه یاد گردیده خواهد بود.

سرنوشت موزه مطبوعات معطل اقدام میراث فرهنگی

خدیشی در حاشیه اعلام این خبر با گلایه از وضعیت موزه مطبوعات کرمان گفت: از زمان آغاز به کار دوره جدید خانه مطبوعات پیگیر وضعیت موزه مطبوعات بوده ام؛ اما متاسفانه انگار قرار نیست این موزه که حاصل زحمت همکاران ما در ادوار مختلف بوده به مطبوعات واگذار گردد.

وی افزود: موزه مطبوعات در تعطیلی به سر می برد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی موزه های استان عزم جدی برای حل این موضوع را ندارد.

مدیر خانه مطبوعات استان کرمان شرح داد: هیچ آماری از اسناد این موزه نداریم و فردی که اکنون مسئول موزه هست حتی اجازه بازدید به کسی را نمی دهد. با مدیر کل سابق و فعلی میراث فرهنگی هم جلسه هایی در این ارتباط داشتم اما تا امروز سهم ما از موزه مطبوعات وعده بوده و نه بیشتر.

خدیشی در خاتمه با اشاره به اینکه آثار حاضر در موزه بخشی از هویت تاریخی رسانه های استان کرمان و کشور هستند، گفت: بار دیگر آمادگی خود را برای اداره این موزه توسط خانه مطبوعات اعلام می کنیم و امیدواریم تا مدیریت جوان و باانرژی میراث فرهنگی تکلیف موزه مطبوعات را روشن و احیای آنرا در دستور کار خود قرار بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 37

به "نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در کرمان برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در کرمان برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید