تعیین شدن رقبای ایران در قهرمانی تیمی دنیا تکواندو

به گزارش سفر به کیش، در خاتمه مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی تیمی دنیا، تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران با چین، آذربایجان و ازبکستان در یک گروه نهاده شد.

تعیین شدن رقبای ایران در قهرمانی تیمی دنیا تکواندو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی دنیا در سال 2018 با حضور 8 تیم دعوت شده از سوی فدراسیون دنیای از ساعت 8:30 (به وقت تهران) فردا (شنبه - سوم آذرماه) در مجموعه ورزشی زاید فجیره شروع می گردد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت که از این رو مراسم قرعه کشی این رقابت ها دقایقی پیش انجام شد و بر همین اساس تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران با تیم های چین، آذربایجان و ازبکستان در یک گروه نهاده شد و در گروه دیگر، نیز تیم های کره جنوبی، روسیه، ساحل عاج و قزاقستان حضور دارند.

این رقابت ها با مرحله مقدماتی شروع می گردد و 8 تیم در دو گروه 4 تیمی مبارزه خواهند کرد و در خاتمه این رقابت ها دو تیم از هر گروه به مرحله بعد راه پیدا می نمایند. پیکارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 12:30 روز یکشنبه - 4 آذرماه برگزار می گردد.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می نمایند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می گردد. تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه دوم برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه می دهند.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل می دهند.

راهنمایی این تیم برعهده پیغام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

مسابقات قهرمانی تیمی دنیا دارای گرید تیمی G2 می باشد و به ترتیب به تیم های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 94

به "تعیین شدن رقبای ایران در قهرمانی تیمی دنیا تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین شدن رقبای ایران در قهرمانی تیمی دنیا تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید