قول تاج به علی صمیمی برای یاری به میزبانی مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی دنیا

به گزارش سفر به کیش، جلسه آنالیز عقد تفاهم نامه همکاری فدراسیون های فوتبال و ورزش های جانبازان و معلولین با حضور روسای این دو فدراسیون برگزار گردید.

قول تاج به علی صمیمی برای یاری به میزبانی مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه مشترک حمید علی صمیمی رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، الهی و رجبلو به عنوان رئیس و دبیر انجمن فوتبال معلولین با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص هماهنگی و آنالیز عقد تفاهم نامه برای فوتبال جانبازان و معلولین در سه بخش فوتبال 7 نفره CP، فوتبال و فوتسال ID و فوتبال و فوتسال قطع عضو برگزار گردید.

یکی از مواردی که در این جلسه مطرح شد بحث مشارکت و هماهنگی انجام کارهای دو فدراسیون و تعامل با یکدیگر بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مشتاق است فدراسیون های عضو در این بخش ورود نمایند و به تمام تیم هایی که در مسابقات اقیانوسیه حضور داشتند پاداش داد تا انگیزه تیم ها چند برابر گردد.

از موارد دیگری که در این جلسه مطرح شد، بحث میزبانی مسابقات قهرمانی دنیا در سال 2020 بود که از سوی دبیرکل فدراسیون دنیای فوتبال 7 نفره دنیای با توجه به برگزاری بسیار خوب مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه، پیشنهاد شد تا ایران میزبان گردد که رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز در این زمینه قول مساعد داد که حضور داشته و همکاری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 115

به "قول تاج به علی صمیمی برای یاری به میزبانی مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول تاج به علی صمیمی برای یاری به میزبانی مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید