فوتبال دنیا، زین الدین زیدان گزینه مد نظر دیوید بکام برای سرمربیگری اینتر میامی

به گزارش سفر به کیش، فوتبال دنیا - اسطوره فوتبال انگلیس در نظر دارد تا سرمربی پیشین رئال مادرید را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود معرفی کند.

فوتبال دنیا، زین الدین زیدان گزینه مد نظر دیوید بکام برای سرمربیگری اینتر میامی

به گزارش خبرنگاران، دیوید بکام که اخیراً از نام و لوگوی باشگاه جدید خود یعنی اینتر میامی که قرار است از سال 2020 در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) رقابت کند، رونمایی کرد، مصمم است تا تیم خود را تبدیل به قدرت اصلی این لیگ کند. گفته می گردد اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس چشم به جذب لیونل مسی دارد و فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا هم جزو اولین کسانی بوده که به بکام بابت تأسیس این باشگاه فوتبال تبریک گفته است.

بکام در مورد احتمال به خدمت دریافت فوق ستاره بارسلونا گفت: کسی چه می داند، شاید بتوانیم در چند سال آینده مسی را در اینتر میامی ببینیم. ما می خواهیم بزرگترین باشگاه در آمریکا را ایجاد کنیم و این بدین معناست که باید بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیریم.

نشریه میرر انگلیس نیز مدعی شد، یکی از اولویت های دیوید بکام در اینتر میامی، انتخاب سرمربی خواهد بود، از این رو مذاکرات اولیه در این خصوص را با زین الدین زیدان شروع نموده است، مربی موفقی که پس از کسب 9 عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا در سرانجام فصل گذشته از سمت سرمربیگری رئال مادرید استعفا کرد.

زیدان که در زمان بازیگری اش با دیوید بکام در رئال مادرید همباری بود، در هفته های اخیر شایعه حضورش روی نیمکت منچستریونایتد در صورت اخراج ژوزه مورینیو مطرح بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 42

به "فوتبال دنیا، زین الدین زیدان گزینه مد نظر دیوید بکام برای سرمربیگری اینتر میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، زین الدین زیدان گزینه مد نظر دیوید بکام برای سرمربیگری اینتر میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید