فریبا: شعار دادن علیه بازیکنان و شفر درست نیست، استقلال در زمان منصوریان هم از این اتفاقات ضرر کرد

به گزارش سفر به کیش، مدیر فنی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شعار دادن علیه بازیکنان و شفر درست نیست و طرفداران باید به استقلال زمان بدهند.

فریبا: شعار دادن علیه بازیکنان و شفر درست نیست، استقلال در زمان منصوریان هم از این اتفاقات ضرر کرد

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط استقلال بعد از شکست برابر السد و انتقادهایی که از این تیم انجام شده است، گفت: استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و وقتی شکست بخوردند، این طبیعی است که توسط طرفداران یا رسانه ها مورد انتقاد قرار می گیرند. استقلال در استادیوم آزادی شکست تلخی خورد و همین موضوع باعث ناراحتی طرفداران شد، ولی آنها باید به تیم شان اعتماد داشته باشند، چرا که هنوز چیزی تمام نگردیده است.

مدیر فنی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در مورد شعارهایی که برخی از طرفداران این تیم علیه شفر و بازیکنان دادند، خاطر نشان کرد: این کار درست نیست و طرفداران استقلال باید شکیبا باشند. چنین اتفاقاتی زمان مربیگری منصوریان هم رخ داد و تیم ضرر کرد. استقلال برای فصل جدید با تغییراتی روبرو گردیده است و طبیعتاً بازیکنان احتیاج به زمان دارند تا با یکدیگر هماهنگ شوند، در ضمن نفرات تأثیرگذاری هم از استقلال جدا شدند که این موضوع بر روند تیم تأثیر منفی گذاشت.

وی در مورد شانس استقلال برای عبور از السد قطر توضیح داد: کار استقلال بسیار سخت است و السد تیمی نیست که در زمین خودش به راحتی شکست بخورد. با این حال فوتبال قابل پیش بینی نیست و امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد و این تیم به مرحله بعدی صعود کند. مهم این است که طرفداران همچنان از تیم حمایت نمایند، چون استقلال در سه جام درگیر است و احتیاج به حمایت طرفداران دارد. استقلال کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و باید به آنها فرصت بدهیم تا تیم را به بهترین شرایط برسانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 24

به "فریبا: شعار دادن علیه بازیکنان و شفر درست نیست، استقلال در زمان منصوریان هم از این اتفاقات ضرر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: شعار دادن علیه بازیکنان و شفر درست نیست، استقلال در زمان منصوریان هم از این اتفاقات ضرر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید