شرایط سخت دختر شماره یک پینگ پنگ ایران؛ تمرین با راکت خراب

به گزارش سفر به کیش، ملی پوش پینگ پنگ بانوان می گوید 6 ماه است که رویه راکتش را عوض نکرده و می خواهد با رویه دسته دوم به مسابقات فنلاند برود.

شرایط سخت دختر شماره یک پینگ پنگ ایران؛ تمرین با راکت خراب

مهشید اشتری، ملی پوش پینگ پنگ بانوان در گفت وگو با خبرنگاران اصلی ترین مشکل بخش بانوان را ضعف اسپانسری دانست و گفت: در بخش دختران جذب اسپانسر سخت است مخصوصا اگر خود فرد شخصا اقدام کند. با وجود این حتی در مشهد کسانی هستند که می توانند اسپانسر باشند ولی نمی دانم چرا حمایت نمی نمایند.

او در این مورد اضافه کرد: رویه چوب راکتم برای باترفلای است اما نمایندگی این اسپانسر در ایران خوب حمایت نمی کند. حتی وقتی به نماینده اش در ایران زنگ زدم گفتم شرایط من با بقیه فرق دارد گفت شما بازیکنی بقیه هم بازیکن هستند، یعنی من که نفر اول ایران هستم را با کسی که مثلا 60 است، یکی کرد. الان رویه راکت من پاره شده و نزدیک به 6 ماه است که با آن تمرین می کنم حتی برای مسابقات می خواهم رویه دسته دوم بزنم. الان من حتی برای رویه و چوب که مهمتر است دچار مشکل شده ام، بقیه مسائل که دیگر هیچ.

اشتری اعلام کرد: اگر بگردد برندم را عوض می کنم تا حداقل از نظر رویه مسئله ای نداشته باشم. مخصوصا الان که هر رویه نزدیک به یک میلیون تومان است و برای ما که حرفه ای کار می کنیم حداقل باید دو ماه یک بار عوض گردد.

ملی پوش پینگ پنگ بانوان به وضعیت آمادگی خود قبل از اعزام به مسابقات فنلاند اشاره نمود و گفت: از 12 آبان ماه در اردوی آماده سازی مسابقات جهانی فنلاند هستیم. از پنجم تا هفتم آذر یک تور ایرانی بزرگسالان در مشهد برگزار می گردد و بعد از آن عازم فنلاند می شویم. تمرین با مسابقه فرق دارد. الان در تمرین شرایطم خوب است اما همه چیز بستگی به روز مسابقه دارد که چگونه بازی می کنم. مطمئنا می دانم که شرایط بدنی ام به اوج خود می رسد و خوب بازی می کنم.

این بازیکن مشهدی در مورد نقش حمایت خانواده ها در پیشرفت بانوان ورزشکار اظهار کرد: برای پیشرفت هر کسی در هر زمینه ای حمایت خانواده ها ضروری است. ورزشکاران هم اگر این حمایت را نداشته باشند، نمی توانند در اردو و مسابقات شرکت نمایند و همین موضوع مانع پیشرفت می گردد. همه بازیکنان حاضر در تمرین تیم ملی حمایت خانواده شان را دارند که توانستند به این مرحله برسند.

اشتری در خاتمه این گفت وگو در مورد سختی های ورزش حرفه ای گفت: هر کاری را که بخواهی حرفه ای دنبال کنی سخت است. ما هم که ورزش را انتخاب کردیم از خانواه دور هستیم و فرصتی نداریم که صرف خوشگذرانی کنیم یعنی وقتمان بیشتر برای پینگ پنگ است. مسلما اگر خسته شویم نمی توانیم نتایج خوبی را به دست آوریم. خودمان این راه را انتخاب کردیم و باید شرایط سخت را تحمل کنیم. البته این اردوها جو خوبی دارد و همه روحیه مان بالا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 95

به "شرایط سخت دختر شماره یک پینگ پنگ ایران؛ تمرین با راکت خراب" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرایط سخت دختر شماره یک پینگ پنگ ایران؛ تمرین با راکت خراب" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سخت دختر شماره یک پینگ پنگ ایران؛ تمرین با راکت خراب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید