بهورزان شهرستان دشتی تجلیل شدند

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، عبدالله نادری فرماندار شهرستان دشتی عصر سه شنبه در این مراسم از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت: امروز در شرایطی سه پروژه مهم نفتی و پتروشیمی با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد که جمهوری اسلامی در یک جنگ تمام عیار اقتصادی است و دشمنان تمام کوشش خود را بکار بستند که از این طریق به مردم و نظام فشار وارد نمایند.

بهورزان شهرستان دشتی تجلیل شدند

وی اضافه نمود: یکی از مطالبات به حق مردم ارتقای سطح سلامت در جامعه بوده که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این مهم تحقق یافت و در این مدت اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

نادری با اشاره به نقش بهورزان در سلامت جامعه یادآور شد: بهورزان نقش بسزایی در سلامت افراد، پیشگیری از بیماری ها، بهداشت محیط و غیره دارند.

وی توضیح داد: نقش این عزیزان در جلب مشارکت های مردمی بر کسی پوشیده نیست و همواره در این زمینه اثر گذار هستند و اگر می خواهیم در زمینه شاخص های بهداشتی ارتقاء داشته باشیم ضرورت دارد مردم و مسئولین در این زمینه مشارکت نمایند.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه بهداشت و بهورزان زمینه جلب مشارکت های مردم از طریق آموزش فراهم نمایند، گفت: در سالهای گذشته شهرستان در زمینه طلاق وضعیت مطلوبی نداشت و با انجام برخی کارها و فعال کردن کارگروه ها به نسبت گذشته وضعیت بهتر گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 25

به "بهورزان شهرستان دشتی تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهورزان شهرستان دشتی تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید