انریکه: هیچ وقت درباره ده خئا تردید نداشتم

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران ، لوئیز انریکه مربی اسپانیا به تمجید از عملکرد داوید ده خئا در پیروزی 2 بر یک برابر انگلیس پرداخت و او را یکی از بهترین دروازه بان های دنیا دانست. دروازه بان منچستریونایتد در نیمه دوم واکنشی استثنایی برابر ضربه هم تیمی اش، مارکوس راشفورد داشت و گل وقت های تلف گردیده انگلیس به خاطر خطای دنی ولبک روی ده خئا مردود اعلام شد.

انریکه: هیچ وقت درباره ده خئا تردید نداشتم

ده خئا به خاطر عملکرد ضعیفش در جام دنیای و نقشی که در حذف اسپانیا از مرحله یک هشتم نهایی داشت، مورد انتقاد نهاده شده بود اما انریکه که برای نخستین بار روی نیمکت اسپانیا نشسته بود، گفت: به طور خاص از بازی ده خئا راضی ام. او یکی از بهترین دروازه بان های دنیا است و این را در لیگ برتر به اثبات رسانده. هیچ وقت تردیدی درباره اش نداشتم، اشتباهات گاهی به شما یاری می نماید بزرگ شوید و رشد کنید.

سائول نیگس، هافبک 23 ساله اتلتیکومادرید که در یازدهمین بازی ملی نخستین گلش را زد نیز مورد توجه مربی نهاده شد: سائول را خیلی دوست دارم. واقعا باتکنیک و باهوش است، یک بازیکن کامل.

لوئیز انریکه با وجود رضایت از پیروزی که با گل مشخص کننده رودریگو به دست آمد، از بازیکنانش خواست به فکر بازی بعدی خود در لیگ ملت ها برابر کرواسی، نایب قهرمان دنیا، باشند: پیروزی مهمی بود برابر انگلیس در ویمبلی اما فوتبال حال مهم است و آینده و این بازی دیگر گذشته. باید برای بازی سه شنبه آماده شویم. اواخر بازی کمی به زحمت افتادیم اما برابر یک حریف خوب این اتفاق طبیعی است. اینکه بازی اول را اینچنین ببری، بهترین آغاز است. ما شایسته برد بودیم.

ترکیب اصلی تیم انریکه در این بازی فقط پنج بازیکن از ترکیب اسپانیایی را داشت که در بازی یک هشتم نهایی مقابل روسیه به میدان رفت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 30

به "انریکه: هیچ وقت درباره ده خئا تردید نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: هیچ وقت درباره ده خئا تردید نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید