احمدیان: کارم اشتباه بودم و پشیمان هستم

به گزارش سفر به کیش، بازیکن تنیس روی میز جوان ایران از حرکتی که در جریان مسابقات تور ایرانی بزرگسالان انجام داد، ابراز پشیمانی کرد.

احمدیان: کارم اشتباه بودم و پشیمان هستم

امین احمدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حرکت غیر ورزشی که در جریان برگزاری مرحله پنجم تور ایرانی بزرگسالان انجام داد، گفت: هرکسی که قرار بود شانس حضور در تیم ملی را داشته باشد، باید در سه مرحله از مجموع پنج مرحله تور ایرانی شرکت می کرد. من در مراحل اول، دوم و سوم به دلیل حضور در المپیک جوانان، مسابقات قهرمانی جوانان و همچنین تور جهانی حضور نداشتم و با وجود آنکه در مرحله چهارم قهرمان شدم، اما شانسی برای انتخاب شدن نداشتم. به همین دلیل تحت فشار بودم ذهنم درگیر این اتفاق بود، چون طی دو سال گذشته در ترکیب تیم ملی بزرگسالان حضور داشتم، اما حالا در بهترین دورانم و در شرایطی که در مسابقات جهانی و المپیک به میدان رفته بودم، شانس حضور در تیم ملی را از دست دادم.

وی اضافه نمود: قبول دارم که کارم اشتباه بود و از انجام آن پشیمان هستم. نکته مهم این است که هم این ماجرا و هم دفعه قبلی در دو ماه قبلی اتفاق افتاده، یعنی درست در دورانی که به دلیل عدم حضور در سه مرحله تور ایرانی تحت فشار قرار داشتم.

ملی پوش 17 ساله تنیس روی میز با اشاره به حرکتی که در جریان مسابقات لیگ برتر انجام داده بود، مطرح نمود: چنین حرکتی با جریمه کارت زرد همراه است، اما سرداور به من یکباره کارت قرمز داد در حالی که این جزو قوانین نیست. قبول دارم کارم اشتباه بود، اما بار قبلی سرداور حقم را خورد. این بار هم به نظرم بزرگ نمایی شد. خیلی از بازیکنان چنین کارهایی می نمایند، اما برای من رسانه ای شد.

احمدیان در خاتمه گفت: من دو سال در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتم و حالا به دلیل عدم حضور در سه مرحله تور ایرانی و در بهترین دورانم شانس حضور در تیم ملی را از دست دادم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 137

به "احمدیان: کارم اشتباه بودم و پشیمان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدیان: کارم اشتباه بودم و پشیمان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید