آنچلوتی: ناپولی نیازی به ترکیب اصلی ندارد، باید به میلیک فرصت بدهیم

به گزارش سفر به کیش، سرمربی ناپولی از نتیجه دریافت از اعتمادش به نیمکت نشینان این تیم راضی است.

آنچلوتی: ناپولی نیازی به ترکیب اصلی ندارد، باید به میلیک فرصت بدهیم

به گزارش خبرنگاران، ناپولی با کسب پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل لاتزیو در هفته بیستم سری A، موقتاً فاصله اش با یوونتوس صدرنشین را به 6 امتیاز افزایش داد، یوونتوسی که امشب در خانه به مصاف کیه وو می رود.

ناپولی که در این بازی آرکادیوژ میلیک و فابیان رویس ستاره هایش بودند، در حالی پیروز به کسب پیروزی مقابل یکی از تیم های مدعی بالای جدول شد که سه بازیکن کلیدی اش شامل کالیدو کولیبالی، لورنزو اینسینیه و آلن محروم بودند و کاپیتان تیم مارک همشیک هم مصدوم است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی در انتها بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما امروز بسیاری از بازیکنان مان را نداشتیم اما شما واقعاً نمی توانستید این موضوع را تشخیص بدهید. این نشان می دهد که تیم ما چقدر پرمهره است. تیم ما توانایی مدیریت سه تورنمنت را به صورت همزمان دارد. درست است که در جریان بازی گاهی به دردسر افتادیم و می شد بهتر از این آن لحظات را مدیریت و از ارتکاب بعضی اشتباهات ساده لوحانه خودداری کنیم اما در مجموع من فکر می کنم که کیفیت کار تیمی مان بالا بود.

کارلتو سپس به تمجید از مهاجم لهستانی تیمش میلیک پرداخت، کسی که با یک ضربه آزاد زیبا گل زد و دو بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

وی مطرح کرد: میلیک احتیاجی به تعریف ندارد. او فقط باید به بازی اش ثبات بدهد تا پیشرفت کند. او تقریباً دو سال به خاطر مصدومیت خانه نشین بوده و به همین دلیل ما می دانیم که در خصوص او باید صبر و حوصله به خرج دهیم تا دوباره روی فرم برگردد. من فکر می کنم که ناپولی می تواند به همین شکل به کارش ادامه دهد چون همه بازیکنان ما دارند کارشان را به خوبی انجام می دهند. پس احتیاج به داشتن ترکیب اصلی نداریم.

با توجه به توقف اینتر با تساوی بدون گل خانگی مقابل ساسولو، ناپولی با پیروزی برابر لاتزیو فاصله اش را با نراتزوری به 7 امتیاز افزایش داد.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش با این پیروزی شانس قهرمانی اش در این فصل سری A را زنده نگه داشته است، تأکید کرد: من به بازیکنان مان گفتم که ما هنوز بالای جدول هستیم و می توانیم به راه مان ادامه دهیم. ببینیم چه می گردد. به هر حال یک اتفاقی می افتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 131

به "آنچلوتی: ناپولی نیازی به ترکیب اصلی ندارد، باید به میلیک فرصت بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: ناپولی نیازی به ترکیب اصلی ندارد، باید به میلیک فرصت بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید