شروع کار نماینده قم در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال

به گزارش سفر به کیش، فرید فرهادی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تیم بیس بال قم خود را آماده می نماید تا در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال کشور که نیمه مهرماه برگزار می گردد شرکت کند و به دنبال کسب نتایج بهتری نسبت به دور رفت است.

شروع کار نماینده قم در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال

وی اضافه نمود: بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس بال فدراسیون انجمن های ورزشی، دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال از 15 تا 20 مهر در کرج برگزار می گردد و تیم بیس بال قم با ترکیبی از بازیکنان بومی استان قم در این مسابقات حاضر می گردد.

مربی تیم بیس بال استان قم گفت: دور رفت این مسابقات در تهران برگزار گردید که تیم هیئت انجمن های ورزشی استان قم یک پیروزی و 3 شکست کسب کرد اما این نتایج بی شک در دور برگشت بهبود می یابد.

فرهادی بیان داشت: تیم هیئت قم در دور رفت در بازی برابر خراسان رضوی 25 بر 4 به پیروزی قاطعی رسید اما، 10 بر 11 برابر تیم کرمان و سپس 11 بر 12 برابر تیم نادری بوشهر باخت و در آخرین بازی دور رفت 16 بر 7 برابر طیف تهران باخت.

وی بیان کرد: بیس بال یک رشته ورزشی ریشه دار در قم است و قم در تمام سال هایی که در ایران، لیگ یا مسابقات قهرمانی کشور برگزار گردیده در این رقابت ها تیم داشته و قدمت این رشته در قم از برخی رشته های دیگر بیشتر است و کمتر رشته ای در ورزش قم وجود دارد که تیم استان قم در مسابقات آن رشته بی وقفه حاضر بوده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 44

به "شروع کار نماینده قم در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کار نماینده قم در دور برگشت لیگ دسته اول بیس بال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید