6 پرونده تعزیراتی برای خودروسازان در جریان است ، مرغ 12900 تومانی توزیع می گردد

به گزارش سفر به کیش، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شش پرونده تعزیراتی خودروسازان، از نوسازی 202 هزار خودرو در طرح نوسازی ناوگان تجاری، تسهیلات ویژه برای واردات گوشت قرمز با ارز نیمایی و توزیع گوشت مرغ با قیمت 12 هزار و 900 اطلاع داد.

6 پرونده تعزیراتی برای خودروسازان در جریان است ، مرغ 12900 تومانی توزیع می گردد

به گزارش خبرنگاران، رضا رحمانی شامگاه دوشنبه با حضور در برنامه تیتر امشب اظهار کرد: راهکار ما برای جلوگیری از افزایش و نوسانات قیمت های مایحتاج مردم، افزایش فراوری و کنترل بازار است.

وی همچنین با بیان اینکه برای سامان بخشیدن به وضعیت بازار خودرو فراوری در اسفند نسبت به آبان گذشته 154 درصد افزایش یافته است، گفت: دو خودروساز کشور طبق قانون 20 درصد مجوز فروش فوری دارند و طبق برنامه مکتوب این دو خودروساز تا سرانجام سال جاری تعهدات خود را به روز خواهند کرد.

وزیر صنعت با اشاره به مشکلاتی که بعد از اعمال تحریم ها در فراوری بعضی از خودروها ایجاد شد، توضیح داد: برای حل مشکل ثبت نام نمایندگان راهکار هایی ارائه کردیم. بعضی مواقع خودروی متناسب نداریم که ناچاریم با مشتری مصالحه کنیم و زمانی که امکان فراوری خودرو وجود نداشته باشد با جایگزین کردن نوع خودرو رضایت مشتری را جلب کنیم.

شش پرونده تعزیراتی برای خودروسازان

رحمانی با اشاره به سه برابر شدن فراوری خودرو گفت: در حال حاضر شش پرونده تعزیراتی برای خودروسازان در جریان است که به وسیله سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان پیگیر اجرای تعهدات آنها هستیم.

وی اضافه کرد: پیگیر وضعیت کسانی هم که از اسفند سال 1397 تاکنون نتوانستند خودرویی مانند کوئیک را تحویل بگیرند، هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه کنترل بازار و افزایش فراوری باعث می گردد صنعت خودرو نونوار گردد، اظهار کرد: فراوری خودروهای خارجی و تامین قطعات آنها در شرایط فعلی مشکل است. تا چند ماه قبل نه فراوری بود و نه امیدی به تحویل خودرو اما در اصلاح وضعیت کنترل گرانی خودرو جدی هستیم.

202 هزار خودرو در برنامه نوسازی ناوگان تجاری

رحمانی در ادامه درباره طرح نوسازی ناوگان تجاری گفت: 202 هزار خودرو که 19 هزار خودروی آن اتوبوس و عمومی است با تخصیص 11 هزار میلیارد تومان از سوی دولت بازسازی می گردد که 20 درصد قیمت خودرو را مشتریان پرداخت می نمایند.

وی در سرانجام از تسهیلات ویژه برای واردات گوشت قرمز با ارز نیمایی و تعرفه صفر درصد و توزیع گوشت مرغ با قیمت 12 هزار و 900 تومان اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 298

به "6 پرونده تعزیراتی برای خودروسازان در جریان است ، مرغ 12900 تومانی توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 پرونده تعزیراتی برای خودروسازان در جریان است ، مرغ 12900 تومانی توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید