35 هتل با اعتباری بالغ بر 34هزارمیلیارد ریال در آذربایجان شرقی ساخته می گردد

به گزارش سفر به کیش، معاون گردشگری استان آذربایجان شرقی گفت: طی دو سال گذشته جهش خوبی در حوزه جذب سرمایه گذار داشته ایم به طوری که 35 هتل در حال ساخت داریم که حجم سرمایه گذاری آن معادل 34هزار میلیارد ریال است و با اجرای آن برای 7هزار نفر اشتغال زایی می گردد.

35 هتل با اعتباری بالغ بر 34هزارمیلیارد ریال در آذربایجان شرقی ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده در نشست تخصصی خبرگزاری ایسنا آذربایجان شرقی با موضوع آنالیز صندلی صنعت گردشگری و راهکارهای توسعه گردشگری استان گفت: آذربایجان شرقی نخستین استانی است که سند توسعه گردشگری آن با همکاری بخش های مرتبط با این صنعت، تبیین شده است.سند توسعه گردشگری سه محور بازاریابی و تبلیغات، آموزش و ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری دربرمی گیرد و بخش خصوصی بازوی اصلی در این همکاری ها بشمار می رود.

او با اشاره به این که میزان اعتبارات و سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های گردشگری در استان آذربایجان شرقی بر اساس این سند تعیین می گردد، توضیح داد: هم اکنون 800 پروژه با تخصیص اعتبارات استانی بر اساس سند توسعه گردشگری باهدف توسعه زیرساخت های گردشگری و صیانت از میراث فرهنگی در آذربایجان شرقی اجرا می گردد.

معاون گردشگری استان آذربایجان شرقی بابیان این که تبریز 2018 شروعی برای توسعه زیرساخت های گردشگری و جذب گردشگر است، اعلام کرد: با اجرای برنامه های مختلف طی سال های 2016 تا 2018 میزان ورود گردشگران خارجی 37 درصد و ورود گردشگران داخلی بیش از 87 درصد افزایش یافته است. در شش ماهه نخست امسال بیش از 400 هزار گردشگر خارجی از مبادی ورودی استان وارد کشور شدند و حدود 236 هزار نفر به سمت تبریز حرکت کردند و از این تعداد، 140 هزار نفر در تبریز اقامت داشتند.

او با اشاره به این که افزایش گردشگر داخلی و خارجی با سرمایه گذاری رابطه مستقیم دارد، گفت: تاریخ، فرهنگ، آداب ورسوم و مسائل بومی مزیت رقابتی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی محسوب می گردد، اما گردشگران به اندازه کافی با آن آشنا نیستند و این نشان می دهد احتیاج ویژه ای به بازاریابی و تبلیغات در حوزه فرهنگ، تاریخ و آداب ورسوم داریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 453

به "35 هتل با اعتباری بالغ بر 34هزارمیلیارد ریال در آذربایجان شرقی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 هتل با اعتباری بالغ بر 34هزارمیلیارد ریال در آذربایجان شرقی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید