گوگل به علت شیوع کرونا به کارکنانش توصیه می نماید از خانه کار نمایند

به گزارش سفر به کیش، شرکت گوگل روز سه شنبه 10 مارس (20 اسفند) در پاسخ به شیوع کرونا به همه کارکنانش در آمریکای شمالی توصیه کرد از خانه کار نمایند.

گوگل به علت شیوع کرونا به کارکنانش توصیه می نماید از خانه کار نمایند

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزنس اینسایدر شرکت گوگل مستقر در سیلیکون ولی کالیفرنیا در واکنش به شیوع ویروس جدید کرونا یادداشتی را برای بیش از 100 هزار نفر کارکنانش در آمریکای شمالی با این مضمون ارسال نموده است که سیاست های کاریش را تغییر داده است و به همه کارکنانش که می توانند از راه دور کار نمایند، توصیه می نماید دست کم تا 10 آوریل (22 فروردین) از خانه به کارشان ادامه دهند.

گوگل قبلا به کارکنان دفترهایش در سانفرانسیسکو، سیاتل و دوبلین توصیه نموده بود، از راه دور کار نمایند.

اکثریت کارکنان شرکت گوگل در آمریکای شمالی هستند و این اقدام گوگل یکی از گسترده ترین موارد دستور به کارکنان برای کار از راه دور تا به حال است.

بسیاری از شرکت های دیگر بزرگ تکنولوژی در آمریکا مانند مایکروسافت و اپل نیز دست کم برای بعضی از کارکنانشان سیاست کار از راه دور را اعمال نموده اند.

شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا عامل بیماری کووید-19 در دنیا اکنون به بیش از 113000 مورد و شمار تلفات ناشی از آن به حدود 4000 مورد رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 741

به "گوگل به علت شیوع کرونا به کارکنانش توصیه می نماید از خانه کار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل به علت شیوع کرونا به کارکنانش توصیه می نماید از خانه کار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید