کیفیت تولیدات افزایش یابد، لزوم توسعه صادرات محصولات استان بوشهر

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر گفت: همه مسئولان باید کوشش نمایند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه نمایند و در این زمینه با کوشش فراگیر مسئولان زمینه رضایت مندی مردم فراهم گردد.

کیفیت تولیدات افزایش یابد، لزوم توسعه صادرات محصولات استان بوشهر

وی با تأکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان بوشهر توضیح داد: یکی از موضوعات مهم در سطح استان توسعه اشتغال و برطرف مشکل بیکاری است که هیچ گونه همکاری در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.

استاندار بوشهر با اشاره به ارائه تسهیلات 200 میلیارد تومانی برای ایجاد شهرک شیلاتی در استان بوشهر اظهار داشت: صندوق توسعه ملی این تسهیلات را پرداخت می نماید و آمادگی لازم در این زمینه اعلام شده است تا سرمایه لازم ارائه گردد.

وی تکمیل طرح های نیمه تمام استان بوشهر را به عنوان یک اولویت اساسی مطرح کرد و اضافه نمود: طرح های دارای پیشرفت بیش از 60 درصد در اولویت تامین اعتبار قرار دارند و با برنامه ریزی مناسب اعتبار مورد احتیاج برای این طرح ها تامین خواهد شد.

گراوند خواهان توجه ویژه به موضوع صادرات شد و توضیح داد: باید کوشش گردد تا فراورینمایندگان در مسیر توسعه صادرات حرکت نمایند و در این راستا افزایش کیفیت فراوری در سطح استان لازم است.

وی به پارس جنوبی و ظرفیت های موجود در این منطقه اشاره نمود و ادامه داد: همه باید کوشش نمایند تا از ظرفیت های استان در پارس جنوبی به خوبی استفاده گردد.

استاندار بوشهر بیان نمود: شرکت های فعال در منطقه پارس جنوبی باید خریدهای خود را از فراورینمایندگان بومی استان بوشهر انجام دهند تا شاهد توسعه کسب و کارها در این منطقه و بهبود وضعیت اشتغال باشیم.

وی تأکید کرد: با تکیه بر ظرفیت های استان بوشهر می توان خوبی مسیر اشتغال را برای جوانان استان بوشهر فراهم ساخت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 121

به "کیفیت تولیدات افزایش یابد، لزوم توسعه صادرات محصولات استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت تولیدات افزایش یابد، لزوم توسعه صادرات محصولات استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید