کلافگی یحیی از غیبت ستاره ها؛ تمرینات فینالیست آسیا همچنان بدون چند مهره اصلی

به گزارش سفر به کیش، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی که 24 ساعت قبل تمام طول تمرین را روی نیمکت تیمش حضور یافته بود، اینبار اما در جمع شاگردانش کارهای ابتدایی تمرین را انجام می داد و در ادامه نیز پا به پای کادرفنی آیتم ها را دنبال می کرد. ت

کلافگی یحیی از غیبت ستاره ها؛ تمرینات فینالیست آسیا همچنان بدون چند مهره اصلی

برای سفر با تور ارزان پوکت بهار 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در شرایطی در تمرین امروز شاگردانش را تمرین داد که حتی شرایط برای انجام فوتبال درون تیمی نیز مهیا نبود. 24 ساعت بعد از توفان یحیی گل محمدی در تمرین روز قبل، حضور آزاد اصحاب رسانه این حس را می داد که بار دیگر باید شاهد صحبت های کوبنده ای در تمرین پرسپولیس بود. با اعلام رسانه باشگاه پرسپولیس حضور در تمرین امروز از ساعت 11 برای اصحاب رسانه آزاد بود اما خبرنگاران حدود نیم ساعتی برای حضور در محل زمین تمرین با معطلی روبرو شدند. تاخیری که از سوی افشین پیروانی با دلیل انجام تست کرونا توسط بازیکنان و اعضای تیم، اعلام شد.

مهدی عبدی که زننده آخرین گل پرسپولیس در لیگ قهرمانان بود، همانند روز گذشته ابتدا با تمرینات اختصاصی کار را شروع کرد و در ادامه در جریان تمرینات تاکتیکی به جمع دیگر بازیکنان اضافه شد. در گوشه دیگر زمین هم داوود فنایی در غیاب بوژیدار رادوشوویچ، حامد لک و امیرمحمد یوسفی را تمرین می داد. در بخشی از تمرین اما جمله ای جالب از سوی حامد لک به گوش می رسید که درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود و البته تعیین نشد به چه دلیل با مربی گلرهای تیمش در حال تبادل نظر در این رابطه است. موضوع گلایه بوژیدار رادوشوویچ بابت اوضاع اقتصادی و عدم دریافت مطالبات و احتمال عدم بازگشت این گلر کروات شاید نگرانی بود که با این جمله بیشتر شرایط را برای سرخ ها پیچیده تر می نماید.

یحیی در زمان کارهای تاکتیکی، بیشتر امور را به حمید مطهری سپرد. عضو کادرفنی سرخ ها که با عبور از شایعات مربوط به پیشنهاد باشگاه نساجی بعد از جدایی محمود فکری، اکنون تمرکز خود را روی فینال لیگ قهرمانان قرار داده و شاگردان کم تعداد حاضر در تمرین را آموزش می دهد. موضوعی باعث شده با حضور تنها 9 بازیکن (حامد لک، امیر محمد یوسفی، آرمان رمضانی، سینا مهدوی، امیر روستایی، مهدی عبدی، سعید آقایی، علی شجاعی، احسان پهلوان، سعید حسین پور، احسان حسینی، میلاد سرلک)، بخشی از تمرین نیز با خلا روبرو گردد. جایی که قرار بود ارسال و شوتزنی بعد از انجام حرکات ترکیبی از هر دو سمت چپ و راست انجام گردد اما کمبود بازیکن آن را به دو بخش تقسیم کرد تا یک مرحله از سمت راست و در مرحله دیگر از سمت چپ کار را دنبال نمایند.

احسان پهلوان که در آخرین بازی پرسپولیس اخراج شده و فینال را از دست داده، در دومین تمرین سرخ ها نیز حضوری فعال داشت و در کنار خود سعید آقایی تازه وارد را هم می دید که بعد از یک روز مرخصی بیشتر به ورزشگاه شهید کاظمی بازگشته. فرصتی که برای یحیی گل محمدی شکل داد و او از خلوتی تمرین برای صحبتی کوتاه با افشین پیروانی روی نیمکت سود برد. در شرایطی که سکوت روز گذشته بین یحیی و افشین پیروانی شایعاتی درباره ناراحتی سرمربی سرخ ها از سرپرست تیم را شکل داده بود، این تبادل نظری نزدیک به 10 دقیقه و در جوار یکدیگر به این شایعه نیز سرانجام داد. تمرین سرخ ها بعد از انجام آیتم های مدنظر کادرفنی، با سرد کردن زیر نظر مربی بدنساز تیم به سرانجام رسید. جایی که کریم باقری همانند همواره در جلوی بازیکنان به دویدن و استارت های کوتاه و بلند مشغول شد.

یحیی و تیم فنی اش در سرانجام تمرین همگی همراه یکدیگر جهت حضور در رختکن را در پیش گرفتند. جایی که کار عکاسان را برای ثبت تصاویری از آنها راحت تر کرد. گل محمدی در زمان عبور از جمع خبرنگاران در واکنش به اینکه آیا با توجه به اینکه تغییری در شرایط تیم طی 24 ساعت اخیر شکل نگرفته، نمی خواهد بار دیگر صحبت کند، با جمله گفتنی ها را گفتم عبور کرد و در این بین حمید مطهری بعد از اینکه با درخواست مصاحبه روبرو شد ابتدا با آغوش باز آن را قبول کرد و درخواست کرد موضوع حاشیه ای و جدا از تیم از او پرسش نگردد. در شرایطی که خبرنگاران آماده تبادل نظر با مربی پرسپولیس بودند، ناگهان او نظرش را با مشورتی کوتاه تغییر داد و گفت در شرایط فعلی صحبتی نداشته باشد بهتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1243

به "کلافگی یحیی از غیبت ستاره ها؛ تمرینات فینالیست آسیا همچنان بدون چند مهره اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلافگی یحیی از غیبت ستاره ها؛ تمرینات فینالیست آسیا همچنان بدون چند مهره اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید