کریدور تجاری چین وپاکستان با همکاری کشورهای شانگهای اجرایی می گردد

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از دان نیوز، نواز شریف در چهارهمین اجلاس سازمان شانگهای گفت: کشورهای منطقه 15 سال پیش سازمان همکاری شانگهای را بوجود آوردند. این سازمان علاوه بر مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مشارکت کشورهای منطقه در گسترش زیر ساختها و توسعه بخشهای گردشگری و حفاظت از محیط زیست را توسعه بخشید.

کریدور تجاری چین وپاکستان با همکاری کشورهای شانگهای اجرایی می گردد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی در ادامه اضافه نمود: اجلاس 2015 سازمان شانگهای توسعه پایدار را در منطقه پایه ریزی می نماید و ما باید برای بوجود آوردن دنیایی مملو از صلح و آرامش با هم همکاری داشته باشیم. دستیابی به رفاه با همکاری مشترک کشورهای عضو امکان پذیر است. هدف و مقصد پاکستان و کشورهای عضو سازمان شانگهای یکسان است. ما با یاری ویژگیهای مشترک تاریخی و جغرافیای پاکستان با کشورهای عضو اجلاس شانگهای کریدور مشترک تجاری - مالی چین و پاکستان را با موفقیت به اجرا در می آوریم.

وی در ادامه توضیح داد: موجودیت و امنیت داخلی کشورهای منطقه به شدت در معرض خطر است. ما باید به شرایط خطرناک منطقه توجه داشته باشیم و با افکار افراطی گرایانه مبارزه کنیم. اجلاس سازمان شانگهای می تواند نقش مهمی در برقراری امنیت در منطقه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 821

به "کریدور تجاری چین وپاکستان با همکاری کشورهای شانگهای اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریدور تجاری چین وپاکستان با همکاری کشورهای شانگهای اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید